مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر گفت: پروژه و عملیات اجرایی بزرگ آبرسانی شهرستان جم نیازمند ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل است.
کد خبر: ۴۵۷۳۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 11 July 2017
مسعود نصوری صبح امروز در نشست هم اندیشی پیرامون اجرای پروژه بزرگ آبرسانی شهرستان جم اظهار داشت: این پروژه ازسال 90 آغاز شده  و تاکنون  63درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام این پروژه به 750 میلیارد ریال اعتبار نیاز است..

وی از تکمیل بخشی از این پروژه تا پایان امسال خبرداد و  بیان کرد: با توجه به مشکل کم آبی شهرستان جم در صدد هستیم با زمینه تسریع اجرای بخشی از پروژه تا پایان امسال  زمینه تامین 10 هزار متر مکعب آب شرب مورد نیاز شهرستان جم فراهم شود.

نصوری افزود: اجرای کامل این پروژه نیاز آبی شهرستان جم را به میزان چشمگیری کاهش و مشکل تنش آبی موجود در این شهرستان را برطرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با تاکید بر اجرای طرح آب شیرین‌کن سیراف گفت: با اجرای کامل این طرح روزانه 28 هزار مترمکعب آب دریا پس از شیرین سازی  به خط انتقال و شبکه آبرسانی شهرستان جم انتقال می‌یابد.

نصوری افزود: ساخت مخازن ذخیره آب به ظرفیت 50هزار مترمکعب و همچنین پروژه خط انتقال نیز از دیگر پروژه های آبرسانی به شهرستان جم است.

وی با اشاره به اجرای طرح آب شیرین‌کن سیراف برای آبرسانی جم توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء خاطر نشان کرد: به موازات پروژه آب شیرین‌کن جم در منطقه سیراف اجرای عملیات آن توسط قرارگاه خاتم الانبیا پیش می‌رود که انتظار است در این بخش نیز تسریع لازم صورت گیرد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار