جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری را به عنوان یک اصل مهم در دستور کار داشته باشند و برای استیفای حق مردم تلاش کنند.
کد خبر: ۴۳۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱ 12 June 2017
حمید خرمدل یکشنبه‌شب در نشست با نخبگان و فعالان رسانه استان بوشهر اظهار داشت: مطالب بسیار مهمی در بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد که متاسفانه به خوبی توسط رسانه‌ها تکرار نمی‌شود و آنگونه که باید اطلاع‌رسانی نشده است.

وی تصریح کرد: رسانه‌ها، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها، بسیج، سپاه، مبلغان و روحانیون و . . . به خوبی در زمینه انتشار و انعکاس و تبیین منویات رهبر معظم انقلاب عمل نکرده‌اند. باید به خوبی این مسائل را ببینیم و برای تبیین آن تلاش کنیم.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بیان کرد: در برنامه‌های ماه مبارک رمضان نباید فقط به تبیین مسائل تاریخی و دینی پرداخت بلکه وظیفه روحانیت و رسانه این است که بیانات رهبر معظم انقلاب را تبیین کند و در جامعه منعکس کنند.

استقلال ایران اسلامی بی‌نظیر است

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نخبگان گفت: استقلال مهمترین شاخص در ایران اسلامی است و در حالی که جهان استکبار تلاش می‌کند که همه جهان را زیر سلطه خود داشته باشد و به او وابسته باشند، ایران اسلامی در همه زمینه‌ها دارای استقلال است.

خرمدل تاکید کرد: برخی از کشورها می‌خواهند زیر سلطه آمریکا خارج شوند و گاها در برخی مسائل از جمله سیاسی و یا اقتصادی خارج می‌شوند ولی باز هم در زمینه‌های دیگری از جمله فرهنگی به این کشور وابسته هستند و استقلال کامل را ندارند.

وی تصریح کرد: بسیاری از کشورها نتوانستند از زیر یوغ استکبار بیرون بیایند ولی ایران اسلامی به خوبی مقابل استکبار سینه سپر کرده است و «ایستادگی روی پای خود» را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین نمادهای کارآمدی نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

خودمان هزینه تخریب خودمان را می‌دهیم

خرمدل با بیان اینکه از اول انقلاب تاکنون همه دولت‌ها به نوعی بر خلاف جهت اهداف انقلاب حرکت کرده‌اند، افزود: تنها کشوری هستیم که خودمان هزینه تخریب خودمان را می‌دهیم. در کشوری مثل آمریکا امکان ندارد که فیلمی بر خلاف سیاست‌های این کشور اجازه ساخت و تولید بگیرد.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: با وجود این حجم تخریب‌ها این انقلاب همچنان پابرجاست.

وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی،  دستاوردهای انقلاب اسلامی بزرگ است و نباید فراموش شود، باید به خاطر این اانقلاب احساس سرافرازی کنیم و در مقابل تخریب‌ها احساس دلسردی نکنیم.

خرمدل اضافه کرد: رسانه‌ها باید مطالبه‌گری را به عنوان یک اصل مهم در دستور کار داشته باشند و برای استیفای حق مردم تلاش کنند تا مسئولان جرات خطا و اشتباه نداشته باشند. با دشمنان باید مقابله کرد ولی با مسئولان باید به صورت طبیبانه رفتار کرد.

«آتش‌به اختیار» جرقه‌ای در تمدن جدید ما است

وی با بیان اینکه «آتش‌به اختیار» جرقه‌ای در تمدن جدید ما است، افزود: در عرصه‌های مختلف از جمله دوران جنگ، ترور و دوره سازندگی مردم کشور را اداره کردند و در هر زمانی که مردم به صحنه آمدند شاهد موفقیت بوده‌ایم و امروز نیز رهبر انقلاب از مردم خواسته‌است که خودشان به صحنه بیایند.

جانشین فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: این ورود به معنای بی‌قانونی نیست و مثلا اگر در نقطه‌ای کنسرتی خواست برگزار شود، نباید ورود نامناسبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شجاعت رمز موفقیت خبرنگاران و رسانه‌ها است، ادامه داد: خبرنگاران در حمایت از حق و حقوق مردم نقش مهمی بر عهده دارند و نباید در برابر مشکلات بی‌تفاوت باشند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار