رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان گفت:در راستای توسعه فرهنگ مهارت‌ و آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با حرفه‌آموزی، طرح‌های مهارت‌آموزی ویژه تابستان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان اجراء شد.
کد خبر: ۴۳۸۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 11 June 2017
مهدی فرامرزی بعدازظهر امروز در جمع کارآموزان و مهارت‌جویان آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان با تاکید بر بهره جستن از اوقات فراغت تابستان برای مهارت‌آموزی اظهار داشت:  با توجه به ارائه آموزش رایگان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای باید جوانان و نوجوانان از این فرصت در مهارت‌آموزی استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تمام رشته‌‌های دلخواه دانش‌آموزان و دانشجویان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای راه‌اندازی شده افزود: فصل تابستان با توجه به تعطیلی مراکز آموزشی فرصت مهمی برای حرفه‌آموزی فراهم کرده که باید این قشر از فرصت فراهم شده استفاده کنند.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان از راه‌اندازی طرح‌های مهارت‌آموزی ویژه تابستان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان خبر داد و گفت:در راستای توسعه فرهنگ مهارت‌ و آشنایی دانش‌آموزان و دانشجویان با حرفه‌آموزی، طرح‌های مهارت‌آموزی ویژه تابستان در مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان اجراء شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان از اجرای طرح آموزشی غواصی در دشتستان خبرداد و خاطر نشان کرد: با توجه به افزایش متقاضیان دشتستانی به رشته غواصی نخستین دوره آموزشی غواصی با مشارکت هلال احمر در آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه دراین دوره آموزش‌های مختلفی به غواصان ارائه می‌شود افزود: در این دوره آموزشی علاوه بر غواصی و غوص با سیستم‌های مختلف تنفسی تا عمق 50متری دریا، فیزیک و فیزیولوژی زیر آب، محاسبات تخصصی عملیات غواصی و کار با اتاق فشار، اجرای کارهای عملی گوناگون از قبیل جابه‌جایی در زیر آب، کار با ابزار مختلف هیدرولیکی و سایر موارد ضروری به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

فرامرزی بیان کرد: مطالب تئوری ارائه شده در این دوره آموزشی از جدیدترین کتاب‌های غواصی موجود استخراج شده و در اختیار کارآموزان قرار داده شده است.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دشتستان  از ارائه گواهینامه پایان دوره خبرداد و تصریح کرد: در پایان این دوره آموزش به کارآموزانی که موفق به کسب نمره حد نصاب در آزمون مهارت شوند گواهینامه مهارت صادر و واگذار می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار