مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: دمای هوای استان بوشهر در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۳ تا ۵ درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۴۳۶۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲ 06 June 2017
نادر شفی‌خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار در بوشهر با اشاره به کاهش سرعت وزش باد در استان بوشهر اظهار داشت: با کاهش سرعت وزش باد در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر ارتفاع موج دریا نیز به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافت.

وی با بیان اینکه شرایط برای ترددهای دریایی در استان بوشهر مهیا است تصریح کرد: وزش باد نسبتا شدید شمالی امروز نیز در سواحل جنوبی استان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود از امشب با کاهش سرعت باد، ارتفاع موج در این نواحی از دریا نیز به تدریج کاهش یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه از فردا شرایط برای ترددهای دریایی در سراسر خلیج فارس مساعد است، خاطرنشان کرد: دمای هوا که در دو روز گذشته اندکی کاهش یافته بود مجددا در روزهای دوشنبه و سه‌‌شنبه بین سه تا پنج درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

شفی‌خدایی با اشاره به پیش‌بینی 24 ساعته وضعیت جوی استان بوشهر گفت: آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی و در سواحل جنوبی استان همراه با وزش باد و گاهی گرد و خاک  پیش بینی می‌شود.

وی جهت باد در استان بوشهر را شمال تا شمال غربی در مناطق شمالی و مرکزی با سرعت 10 تا 30 کیلومتر در ساعت  دانست و افزود: وزش باد در مناطق جنوبی با سرعت 18 تا 44 کیلومتر در ساعت از امشب در همه نقاط 8 تا 30 کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با اشاره به ارتفاع موج دریا در استان خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی استان بوشهر 30 تا 90 سانتیمتر گاهی تا 120 سانتیمتر و در سواحل جنوبی 90 تا 180 سانتیمتر از اواخر وقت در همه نقاط 30 تا 90 سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار