رئیس اداره امور مالیاتی شهرستان دشتی گفت: میزان وصولی این اداره در سال ۹۵ بالغ بر ۶۵ میلیارد ریال بود که نسبت به سال ۹۴ حدود ۲۵ درصدرشد داشته است.
کد خبر: ۴۱۱۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 22 April 2017
حسین کردوانی با بیان اینکه با تلاش‌های صورت گرفته صد درصد درآمدهای پیش‌بینی شده محقق شده است، اظهار داشت: از این میزان وصولی ۳۰ درصد مربوط به مالیات اشخاص حقوقی، ۲۷ درصد مربوط به مالیات حقوق، ۹ درصد مربوط به مالیات مشاغل، ۲۵ درصد مربوط به مالیات ارزش افزوده و مابقی مربوط به مالیات سایر منابع است.

وی افزود: در سال گذشته از محل عوارض قانون مالیات بر ارزش افزوده تا پایان بهمن ماه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌های شهرستان واریز شده است.

کردوانی خاطرنشان کرد: اختصاص به موقع این اعتبارات نقش بسزایی در توسعه عمران و آبادی شهرها و روستاها دارد.

وی تصریح کرد: مودیان محترم مالیاتی تا پایان خردادماه و اشخاص حقوقی تا پایان تیرماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به تسلیم اظهارنامه مالیاتی اقدام کنند.

کردوانی ادامه داد: امسال برای دومین سال پیاپی سهم درآمدهای مالیاتی از سهم درآمدهای نفتی، در بودجه پیشی گرفته که این امر بیانگر این مسئله است که اتکای کشور به درآمدهای نفتی کاهش و در راستای اقتصاد مقاومتی به درآمدهای پایدار مالیاتی افزایش یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار