رئیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم صدا و سیما در ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تلفات در تصادفات درون شهری استان بوشهر در تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال قبل آن ۸۷درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۴۱۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹ 19 April 2017
سرهنگ قدرت‌الله کشکولی ظهر امروز در نشست با  مدیرکل و معاونان صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به نقش مهم  صدا و سیما در ترویج فرهنگ در همه عرصه‌ها اظهار داشت: رسانه ملی و استانی دارای مخاطبان بسیاری در عرصه‌های مختلف است که از این طریق می‌توان مطالبات مردم در همه عرصه‌ها را فراهم کرد.

وی ضمن قدردانی از عوامل  ودست اندر کاران صدا و سیما در تحقق برنامه‌های راهنمایی و رانندگی افزود: صدا و سیمای مرکز همکاری مستمر و موثری در انعکاس برنامه‌های راهور در استان بوشهر داشته که از خدمات دست اندرکاران برنامه رادیویی و تلویزیونی قدردانی می‌شود.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز بوشهر در یکسال گذشته فعالیت‌های خوبی در انعکاس برنامه‌های راهنمایی و رانندگی داشته است تصریح کرد:  پوشش خبری و اطلاع رسانی در ایام نوروز توسط صدا و سیما گامی مهم در راستای کاهش تصادفات و ارتقاء فرهنک ترافیکی  بوده است.

سرهنگ کشکولی از کاهش تصادفات در استان بوشهر خبرداد و افزود: در حوزه درون شهری با توجه به اطلاع رسانی از طریق رادیو تلویزیون کاهش تصادفات 100 درصد کاهش یافت به گونه‌ای که در مجموع کمترین تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی ثبت شده است.

وی با اشاره به کاهش 87 درصد تلفات در تصادفات درون شهری استان بوشهر گفت: با توجه به نقش مهم صدا و سیما در ترویج فرهنگ رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، تلفات در تصادفات درون شهری استان بوشهر در  تعطیلات نوروز امسال نسبت به سال قبل آن  87درصد کاهش یافت.

رئیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر بیان کرد: کاهش تلفات جانی به سبب تصادفات در استان بوشهر نمونه بارز یک همکاری و تفاهم برای افزایش امنیت جانی و مالی هموطنان بوده که در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری بوده است.

وی افزود: در بحث نرم افزاری و ایجاد امنیت روانی و در راستای مشارکت مردمی از دیگر فواید فعالیت‌های صدا و سیمای مرکز بوشهر و هماهنگی لازم برای اجرای سیاست‌های نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار