مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: بیش از ۱۴۰ هزار نفر از مردم تعطیلات نوروز خود را در پارک‌های جنگلی سراسر استان سپری کردند.
کد خبر: ۴۰۱۹۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 04 April 2017
سهیل مهاجری صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استفاده حداکثری مردم استان و میهمانان نوروزی از پارک های جنگلی در شش شهرستان نقطه عطفی در عملکرد این اداره محسوب می‌شود و ما به این میزبانی افتخار می‌کنیم.

وی افزود: پارک‌های جنگلی چاهکوتاه در شهرستان بوشهر و سرکره در دشتستان و همچنین پارک جنگلی بنه گز در شهرستان تنگستان بیشترین بازدید نوروزی را داشتند و از طرفی پارک جنگلی گلوبردکان در شهرستان جم نیز مورد استقبال گسترده میهمانان نوروزی قرار داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر با اشاره به پارک‌های جنگلی این اداره در شهرستان های دیلم و دشتی گفت: هر کدام از این دو پارک در تعطیلات نوروز میزبان حداقل ۱۰ هزار نفر از هم استانی‌ها و میهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروز از بیشتر پارک‌های جنگلی استان بازدید کردیم و خوشبختانه رضایت عمومی مردم از این تفرجگاه‌ها و استقبال گسترده آنها مایه دلگرمی همکاران ما شده بود و در این راستا خدمات بهداشتی و در برخی از پارک‌ها توزیع کیسه‌های زباله نیزدر میان بازدید کنندگان انجام می‌شد.

این مقام مسئول منابع طبیعی با اشاره به آمادگی کامل پرسنل و نیروهای حفاظتی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر در ایام تعطیلات نوروزی به خصوص در روز طبیعت نیز عنوان کرد: تمامی توان اداره کل منابع طبیعی برای سپری کردن روزی شاد و مفرح در دامان طبیعت بسیج شده بود و مردم نیز همکاری خوبی با ما داشتند وخوشبختانه هیچ گونه آتش‌سوزی و یا موارد دیگر گزارش نشد.

مهاجری، مراقبت و نگهداری و درآمد زایی و اشتغال در ۷۵۰ هکتار از پارک‌های جنگلی در استان بوشهر را فرصتی استثنایی برای بخش خصوصی دانست و اظهار داشت: منابع طبیعی و آبخیزداری استان آماده هرگونه همکاری با بخش خصوصی برای اشتغال‌زایی و تحویل کامل پارک‌های جنگلی است.

وی تصریح کرد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، این موضوع در اولویت برنامه‌های این اداره قرار دارد و طبق بررسی‌های به‌عمل آمده پارک‌های جنگلی استان فرصت‌های مناسب گردشگری و اشتغال را به همراه خود خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار