معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با اشاره به تنوع جاذبه‌هاي گردشگري در يزد گفت: امكان خدمت‌رساني به گردشگران با سلايق مختلف در يزد فراهم است.
کد خبر: ۳۹۹۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 27 March 2017
 به گزارش تابناک یزد،بهمن نامور مطلق  در بازدید از بافت تاریخی یزد به تشریح جاذبه‌های تاریخی و طبیعی استان یزد پرداخت و اظهار داشت: یزد یکی از استان‌های هدف گردشگری کشور است که تنوع جاذبه‌ها در آن بسیار بالا است.

وی عنوان کرد: یزد هم به لحاظ تاریخی و هم به لحاظ معماری دارای زیبایی‌های منحصر به‌فردی است، افزود: یزد را می‌توان از استان‌هایی برشمرد که تاریخ و طبیعت در آن به یکدیگر گره خورده‌اند.

نامور مطلق، بافت تاریخی یزد را از زیباترین جاذبه‌های تاریخی یزد برشمرد و افزود: ویژگی مهم بافت تاریخی یزد، پویا و زنده بودن این بافت است.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد ادامه داد: در مجموع از آنجا که تنوع جاذبه‌های تاریخی و طبیعی در یزد بالا است، امکان خدمت‌رسانی به گردشگران با سلایق مختلف در یزد فراهم است.

وی بر لزوم استفاده از همه امکانات در راستای حفاظت از بافت تاریخی و بسیار ارزشمند یزد تأکید کرد و افزود: باید با جذب گردشگران به استان یزد، جاذبه‌های تاریخی منحصر به‌فرد این استان را به سراسر دنیا معرفی کرد.

معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد از بافت تاریخی و جاذبه‌های تاریخی یزد بازدید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار