همزمان با دهه کرامت و برگزاری جشن‌های مردمی «زیر سایه خورشید»، خادمان حرم رضوی با ورود به شهرستان دارالولایه بهاباد مورد استقبال گرم مردم و مسئولان قرار گرفتند و شمیم خوش بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج (ع)، این شهرستان را عطرآگین کرد.
کد خبر: ۱۱۶۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵ 19 May 2024

به گزارش تابناک یزد، جمع کثیری از عاشقان امام رئوف (ع) با شور و شوق خود را به میدان امام حسین (ع) شهرستان بهاباد، محل استقبال از خدام حرم رضوی رسانده و منتظر ورود کاروان خدام حرم مطهر رضوی بودند، بوی اسپند فضای معنوی سطح شهر و میدان امام حسین (ع) شهر را بیش از پیش معنوی کرده بود، دل‌ها به سمت حرم رضوی پر کشیده و اشک شوق در چشمان منتظران خدام شمس‌الشموس حلقه زده بود.

در میان جمع عاشقان رضوی، شاهد حضور کودکان و نوجوانان دهه نودی بودیم که عاشقانه به همراه خانواده منتظر زیارت پرچم مطهر امام مهربانی‌ها (ع) بودند و به محض ورود کاروان حامل پرچم سبز رضوی، منتظران عاشق به استقبال پرچم و خادمان آمدند و در مقابل عظمت و شکوه این کاروان و پرچم، سر تعظیم فرود آوردند و بوسه عشق بر این پرچم زدند.

شرکت در جشن‌های زیر سایه خورشید در بهاباد و بخش آسفیچ، شرکت در جشن رضوانه مهدیه، دیدار با خانواده شهدای بخش آسفیچ و شهرستان بهاباد، تجلیل از ماما‌های شهرستان و مادران جوان دارای پنج فرزند، حضور در بیمارستان و عیادت از بیماران، برنامه‌های دیگر این کاروان نور در شهرستان بهاباد بود.

برچسب ها: یزد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار