سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با اشاره به ظرفیت بالای صنعتی استان، گفت: توریسم صنعتی ظرفیتی بی‌نظیر در بخش گردشگری استان بوشهر محسوب می‌شود.
کد خبر: ۳۶۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶ 14 January 2017
ناصر امیرزاده اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای شناسایی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر صورت گرفته است و تلاش داریم که ظرفیت‌های استان به خوبی معرفی شود.
وی با اشاره به استقرار صنایع عظیمی همچون نفت و گاز و پتروشیمی و نیروگاه و بنادر و گمرکات و دیگر صنایع بزرگ در استان، خاطرنشان کرد: توریسم صنعتی ظرفیتی بی‌نظیر در گردشگری استان بوشهر است.

 سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر اضافه کرد: امروزه گردشگری صنعتی مورد توجه بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی با علایق خاص است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی با اشاره به حمایت ویژه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در عرصه گردشگری، بیان کرد: امید است بخش خصوصی به نحو مناسبی از این پتانسیل برای توسعه گردشگری استان استفاده لازم را برد.

امیرزاده ادامه داد: توسعه گردشگری نقش بسیار مهمی در بهبود وضعیت اشتغال و ایجاد درآمد دارد و امیدواریم با حضور بخش خصوصی شاهد گشایش در این زمینه باشیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار