استاندار یزد گفت: در حوزه صادرات و بازاریابی اقدام های موثری انجام شده ولی کافی نیست و شایسته است با ارائۀ برنامه های مدون و تبلیغات گسترده در این حوزه با جدیت بیشتری کار شود.
کد خبر: ۳۱۳۲۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 17 October 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد میرمحمدی در نشست اعضای هیئت امنای کانون کارآفرینی یزد افزود: در شش ماهه اول امسال میزان صادرات استان افزایش و میزان واردات به استان کاهش یافته است.
وی ضمن آرزوی قبولی عزاداری های حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزود: کانون کارآفرینی محل تمرکز مسائل و مباحثی است که می خواهد آفرینش کار را بر عهده داشته باشد.
استاندار یزد گفت: کارآفرینان باید با تبدیل ایده به عمل برای جامعه نیازآفرینی و نیازهای همگانی مردم را نیز شناسایی کنند و لازم است آنها با خلق ایده های نو نه تنها پاسخگوی نیازهای داخل کشور باشند بلکه نیازهای کشورهای دیگر را نیز تأمین کنند.
میرمحمدی افزود: در تولید اصل مهم، رقابت پذیری است و باید با افزایش کیفیت و تعیین قیمت مناسب به شیوه ای عمل کرد که در بازار متنوع امروز بتوانیم به رقابت در تجارت بپردازیم.
وی یادآور شد: خیلی از کالاها و تولیدات امروز در بازار جهانی به برند تبدیل شده اند و برند تنها یک نام نیست بلکه به معنی تضمین اعتماد مشتری است.
استاندار یزد در پایان سخنان خود بر ضرورت همکاری و تعامل کانون کارآفرینی استان، پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان استان تأکید کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار