رئیس کارگروه ایثار و شهادت شهرستان خلخال گفت: پیکر شهید فرید کاویانی‌لرد فردا در زادگاهش تشییع می‌شود.
کد خبر: ۲۷۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸ 01 August 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل،علی نظری شیخ احمد امشب در نشست با خبرنگار فارس اردبیل در خلخال ضمن تسلیت شهادت شهید فرید کاویانی لرد گفت: شهادت در مکتب اهل بیت(ع) و مخصوصا حرم حضرت زینب(س) افتخاری بود که نصیب شهید فرید کاویانی لرد شد و مردم شهرستان خلخال به این فرزند دلیر خطه خلخال افتخار می کنند.

وی با تسلیت اعضای کارگروه ایثار و شهادت شهرستان خلخال و اعضای شورای تامین شهرستان خلخال گفت: صبح فردا با حضور مردم شهیدپرور از میدان جانبازان تا زادگاه این شهید در روستای لرد تشییع خواهد شد.

رئیس کارگروه ایثار و شهادت شهرستان خلخال گفت: پیکر شهید فرید کاویانی‌لرد فردا در زادگاهش تشییع می‌شود.

فرماندار خلخال با تقدیر از مردم قدرشناس خلخال در مراسم تشییع شهید سید ناصر ناصری از شهدای هشت سال دفاع مقدس در روز شنبه گفت: شهرستان خلخال از دوباره رایحه شهادت را در خود خواهد دید.

نظری از زحمات ادارات ذیربط در مراسم تشییع شهدا تقدیر و گفت: فردا نیز به نحو احسن و شایسته‌ای در شان شهدای انقلاب و مدافعان حرم مردم خلخال پیکر این شهید مدافع حرم با احترام استقبال و بدرقه خواهند کرد.

وی نوشیدن شهد شهادت در آستان مبارک حرم حضرت زینب(س) توسط این بسیجی شهید به خانواده معظم شهید کاویانی لرد تسلیت گفت و از درگاه معبود منان صبری عظیم را برای خانواده آن شهید معزز خواستار شد.

رئیس شورای تامین شهرستان خلخال از حضور مهمانان استانی و در راس آن استاندار معزز استان اردبیل و جامعه روحانیت در تشییع پیکر شهید ناصر ناصری و مردم قدر شناس خلخال، هشجین، کلور و روستاهای مسیر تقدیر کرد.

نظری در پایان بخش سخنان خود گفت: تعداد شهدای خلخال از مرز 500 شهید گذشت و این نشان از فرهنگ والای مردم خطه خلخال در دفاع از کشور، دفاع از حریم اهل بیت و تبعیت کامل از فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار