به مناسبت دهه فجر/
تابناک: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان از اجرای بیش از 200 برنامه در دهه فجر در شهرستان اردستان خبر داد.
کد خبر: ۲۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴ 02 February 2015

محسن زائری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردستان با اشاره به این جمله مقام معظم رهبری که فرمودند دهه فجر آغاز تحقق وعده الهی برای استقرار حکومت صالحان بر زمین و مقطع رهایی ملت ایران است، اظهار کرد: تلاشمان این است که بتوانیم گوشه‌ای از خدمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل جدید تبیین کنیم.

وی با تأکید بر اینکه جوانان سرمایه‌های کشور ما هستند و امروزه دشمن با جنگ نرم و با ابزار رسانه قصد دارد انحراف فکری در جوانان نسبت به انقلاب به وجود آورد، افزود: ارتقاء و آگاهی بخشی عمومی به نسل جوان در مورد دستاوردهای نهضت امام خمینی (ره) در حال حاضر امری ضروری است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان اردستان همچنین برنامه‌های دهه فجر امسال در سطح شهرستان را بیش از 200 برنامه عنوان و افزود: سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گل‌باران تمثال امام راحل، نواختن زنگ انقلاب، برگزاری مسابقات ورزشی و مسابقات قرآنی، همایش جوانان انقلاب، شب‌شعر، تجلیل از پیشگامان انقلاب، جشن‌های مردمی و مسابقه عکاسی از جمله این برنامه‌ها در دهه فجر است.

وی در ادامه افزود: گل‌باران تمثال شهید فائق اولین شهید انقلاب در اردستان، برگزاری نشست‌های بصیرتی با محوریت انقلاب اسلامی، دو صحرانوردی، نقاشی خیابانی، نشست سیاسی، یادواره شهدا، آذین‌بندی و فضاسازی شهر و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های این ایام در سطح شهرستان است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار