مديركل تعزيرات حكومتي ايلام از محكوميت يك قاچاقچي كالا در شهرستان دهلران به پرداخت 162 ميليون ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت خبر داد.
کد خبر: ۲۲۷۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶ 11 May 2016
 مديركل تعزيرات حكومتي ايلام از محكوميت يك قاچاقچي كالا در شهرستان دهلران به پرداخت 162 ميليون ريال جزاي نقدي در حق صندوق دولت خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام،"نعمت الله بيرانوند "روز چهارشنبه اظهار كرد: در پي اعلام گزارش دايره مبازره با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان دهلران مبني بر توقف يك دستگاه ميني بوس ايست بازرسي بقيه الله در سه راهي موسيان و كشف مقاديري كالاي خارجي فاقد مدارك مثبته گمركي كه در داخل آن جاسازي شده بود، پرونده اي در شعبه اول ويژه قاچاق كالا و ارز تعزيرات حكومتي اين شهرستان تشكيل و در دست رسيدگي قرار گرفت.

وي افزود: در جريان تحقيقات و استعلامات شعبه رسيدگي كننده، معلوم شد متهم پرونده اجناسي چون 253 تخته پتو، 12 كيسه برنج و تعدادي لامپ و يك دستگاه ماشين شارژي اسباب بازي خارجي كه به علت نداشتن مدارك مثبته گمركي قاچاق محسوب مي شدند را از بندر گناوه بارگيري و به قصد انتقال و احتمالا توزيع و فروش در استان هاي ايلام و كرمانشاه حمل كرده است. 
مديركل تعزيرات حكومتي ايلام يادآور شد: شعبه قاچاق تعزيرات حكومتي دهلران پس از انجام تشريفات قانوني و اقدامات لازم و با احراز تخلف قاچاق در نهايت متهم پرونده را به مبلغ 162 ميليون ريال جزاي نقدي و ضبط تمامي كالاهاي مكشوفه به نفع دولت محكوم كرد. 

بيرانوند تاكيد كرد: اين پرونده پس از وصول مبلغ جريمه و اجراي حكم صادره در شعبه قاچاق دهلران مختومه شد./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار