بسیجیان دوران دفاع مقدس با یک صحرا آغوش و شعری بی شمار و کمانی پر از نفرت، چون درفش کاویانی عازم دریای جنون شدند تا سپاه زمستان به فنا رود و بهار بهروزی ارزانی زمین شود.
کد خبر: ۱۱۶۷۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۰ 18 May 2024

تابناک ایلام ،سید حرمت الله موسوی مقدم:: به بهانه سخنان سردار حسین معروفی جانشین محترم سازمان بسیج مستضعفین کشور در مراسم جام رسانه ای امید. 

 

  تقدیم به خاکی پوشان هشت سال دفاع مقدس

بسیج درخت پربار وسَروِ صنوبری است که ریشه اش در جان زمین و شا خه آن برفراز آسمان است و میوه مصفای آن در روزهای سخت و نگا ههای نفسگیر جنگ تحمیلی عراق علیه ایران کام ملت مارا شیرین و داغ دشمنانمان را نیز مضاعف کرد.

 پنجم آذر متعلق است به تاریخ فدا کاری زنان و مردانی و زین و با و قار که انوار شان سرای روز گار را روشن و اقتدارآنان عرش و فرش را بهم متصل نمود.

خاکی پو شان نیک نشان زمان که اخلاص آنان ترس و توهم و توحش را زایل و عشق و آزادگی و آرامش را به ارمغان آورد.

روز روشن و رزمِ رنگین بسیج در دوران جنگ تحمیلی و جهاد جاودانه آنان در عرصه سازندگی کشور ،نکبت و نحوست دشمن را نمایان و نعمت و نجابت آنان ماه و مهر و مهتاب را به تاریخ تقدیم نمود تا جان و جهان ما خوش باشد.

بسیجیانِ شب زنده دار و لایتمدار، شام شهوت را به صبح شهادت متبدل و سیاحت و سخاوتشان در آئینه زمان مشهود و در باغ غزل و ماه مثنوی و دریای دو بیتی جاودانه گردید.

 بسیجیان دوران دفاع مقدس با یک صحرا آغوش و شعری بی شمار و کمانی پر از نفرت، چون درفش کاویانی عازم دریای جنون شدند تا سپاه زمستان به فنا رود و بهار بهروزی ارزانی زمین شود.

نسلی نورانی که امتیاز و افتخار "وعده صادق" متعلق به نام نیک این عزیزان زمانه است.

 آنان چون پرواز پرنده و بسان آهوی دونده فارق از برج و باروی و در کنج تنهائی ، ساحل و سا غر را به پا ی دوست ریختند تا محفل آرایِ ۳۱۳ نگین نورانی امام غایب خود باشند.

‌ گرچه سربداران سر بلند دیروز اکنون علاوه برجراحت جنگ و آزار آوارگی، اسیر عوارض اجتماع اند و بارزمین و وارث عصری خالی از انصاف و عطوفت اما همچنان چون قطره ای ما نده در ته چاه بی کسی و شا‌هد قله ای بدون قاف، باغی فاقد بلور، دمنوشی پرز هر، پا جوش درد، جنگل تهی از‌ سبزه‌ ، دنیایی مشحون از دشنه ، خانقاهی بدون شراب و شوکران و می و مستی زجر زمانه را به نظاره نشسته و به گذشته خو د مفتخرندو تا آخر عالم نهضت خمینی ره را چون جان خود عزیز میدارند. 

تاریخ سازانِ حماسه آفرین جهاد و جنون که در عصر عصیان و عوام فریبی هما نند فروغ هلال باغ حلاوت ، تاریکخانه دل را نور باران و کام ملت مظلوم ایران را شیرین کرده اند.

بسیجیان دوران‌ِ داغ و درد و دشمنی استکبار در اوج محبت ومردانگی ، گُل شوق را به عروس ایثار هبه نمودند و با شور و شیدائی و گوش به فرمان امام خویش چهره منحو س متجاوزان را با خاک خواری هم‌هماوا نمودند.

شیر زنانِ شکور و دلیر مردان صبور دوران ، تفنگ تها جم را حما یل ،چو پی چالاکی را چاق و دستمال دوستی را دوره میکر دند و ترانه طراوت را ساز و در شبهای شور عملیات آب و آئینه را تو شه جان کردند تا سرزمین سبز ایران فرش پای پخمگان پلشت نگردد.

   این اسطوره های استوار در عصرِ عُسرت و بدون هیچ بهانه ای توفان و ار و عشق آفرین با لیلی لطف و مجنون‌ مهربانی ، شیرین شهادت را با فرهاد فغان‌ همصدا و تیشه تقاص در دست راهی میدان مقاتله و مبارزه شدند تا ایران و یران نگردد.

یادشان بخیر آن زمینیان آسمان نشین که با عمود عدل بت نفس بشکستند و حلاج و ار گونه را به خون مزین و حجله هجرت بر دوش ، تاریخ را مدیون خو یش نمودند. 

پاینده باد نام نیک آنا نکه جامه جُهد و پر چم پایداری و مراد مظلو میتشان تا همیشه ایام شهره بازار و برند بهاراست .

الهی که بهارباشی ، نگار پر شمار باشی، همیشه ماند گار باشی بسیجی.

دست دعا و نغمه ندا را روانه آستان احدیت میکنیم که برای همیشه ایام نام بسیج به کاممان باشد. 

آمین

 

 

#پیشرفت_ایران

 #رسانه_امید_آفرین

#جام_رسانه_امید

#تیم_خبری_شهید_محمود_صارمی

#ایلام_پایتخت_خادمین_اربعین_حسینی

#ایلام_قهرمان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار