مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: بیش از سه‌هزار دانش‌آموز زنجانی تحت پوشش این نهاد هستند.
کد خبر: ۲۱۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰ 16 April 2016
محمدرضا صراطی با اشاره به اینکه کمیته امداد در بخش فرهنگی خدمات متعددی را به مددجویان خود ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در این زمینه خدماتی از قبیل ارائه مشاوره‌های تحصیلی، برگزاری اردو، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی، ارائه خدمات مشاوره به خانواده‌های زیرپوشش و اجرای طرح‌های مذهبی و فرهنگی است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به اینکه در بخش دانش‌آموزی برای ارائه خدمات به گروه هدف از کمک رابطان فرهنگی نیز بهره گرفته می‌شود، اضافه کرد: در حال حاضر ۵۰۶ رابط فرهنگی با این نهاد همکاری دارند.

صراطی با بیان اینکه رابطان فرهنگی در ۸۹۳ آموزشگاه زنجان فعالیت دارند، تصریح کرد: از جمله فعالیت‌های رابطان فرهنگی همکاری با کمیته امداد در زمینه رسیدگی به امور تحصیلی دانش‌آموزان، ارائه خدمات مشاوره، بررسی وضعیت تحصیلی طی سال است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از سه‌هزار دانش‌آموز زیرپوشش کمیته امداد استان زنجان هستند، افزود: برگزاری اردوهای دانش‌آموزی، تعمیق باورهای دینی دانش‌آموزان، ارائه خدمات در قالب کانون‌های پیروان ولایت از دیگر فعالیت‌هایی است که در این بخش به دانش‌آموزان ارائه می‌شود.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه در بخش دانشجویی نیز با کمک رابطان فرهنگی خدمات مربوط ارائه می‌شود، افزود: بیش از سه‌هزار دانش‌آموز زنجانی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند. 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار