معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: هزار و ۵۰۰ هکتار زمین در استان برای طرح‌های نهضت ملی مسکن تأمین شده که بخشی از آن برای رفع نیاز قانون جوانی جمعیت بوده است.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵ 05 May 2024

به گزارش تابناک زنجان؛ حیدری با عنوان اینکه معاونت املاک و حقوقی اداره راه و شهرسازی وظایف بسیار مهمی برعهده دارد، گفت: تامین زمین، تعیین تکلیف اراضی موات، انطباق زمین‌های محدوده شهری و حراست و حفاظت از اراضی ملی از وظایف مهم این معاونت است.

وی با اظهار اینکه ۱۱ هزار هکتار از اراضی ملی استان زنجان تحت مالکیت سازمان ملی زمین و مسکن است، افزود: یگان حفاظت اراضی سازمان ملی زمین و مسکن استان حفاظت از این اراضی را بر عهده دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان ادامه داد: در چند سال أخیر واگذاری زمین در بخش مسکن مهر و نهضت ملی مسکن به صورت خیلی گسترده و قابل توجه در استان اتفاق افتاده است.

حیدری با اعلان اینکه ۷۸۰ پرونده حقوقی در این معاونت در دست اقدام است، گفت: این معاونت با حداقل نیرو برای انجام وظایف سازمانی خود به بهترین نحو تلاش می‌کند.

وی افزود: با کار‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز استان برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن تأمین شد که بخشی از زمین در دستور الحاق به محدوده شهری زنجان است.

برچسب ها: زنجان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار