در گفتگو با ایمنا مطرح شد:
تابناک: در حالیکه قیمت میوه های نوبرانه روز گذشته در تهران حتی به کیلویی ۸۰ هزارتومان هم رسید امروز این محصولات در بازار میوه و تره بار اصفهان حدود ۲۴ هزار تومان قیمت گذاری شد.
کد خبر: ۲۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲ 08 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان در خصوص میوه های نوبرانه در اصفهان و قیمت آن، بیان داشت: امروز در نخستین روز ورود میوه های نوبرانه به بازار میوه و تره بار اصفهان بود که این محصولات کمتر از تهران نرخ گذاری شد.

ناصر اطرج با اشاره به اینکه نرخ چغاله بادام روز گذشته در تهران ۴۰ هزار تومان بود، افزود: این میوه امروز در بازار اصفهان ۲۴ هزار تومان قیمت گذاری شد که درب مغازه ها با نرخ ۲۸ هزار تومان به فروش می رسد.

وی همچنین ادامه داد: گوجه سبز نیز امروز در میدان میوه و تره با نرخ ۲۰ تا ۲۳ هزار تومان قیمت گذاری شد.

رئیس اتحادیه میادین میوه و تره بار اصفهان اظهار داشت: امروز میزان بار نوبرانه ها در بازار اصفهان کم و حدود ۲۰۰ کیلوگرم بود.

وی همچنین با اشاره به قیمت هندوانه در بازار اصفهان، گفت: با توجه به صادرات هندوانه به کشورهای دیگر روز گذشته هر کیلوگرم این محصول در بازار میوه و تره بار اصفهان بین ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان عرضه شد.

اطرج افزود: کرمگ و طالبی دست چین نیز بین ۲۷۰۰ تا ۳ هزار تومان و درهم آن بین ۲۲۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان در بازار میوه و تره بار اصفهان قیمت گذاری شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار