شهردار اصفهان طی پیامی از حضور باشکوه و حماسی شهروندان عزیز اصفهانی در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۸۸۳۰۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۸ 27 February 2016
مهدی جمالی نژاد در این پیام آورده است: سپاس بی‌پایان به درگاه پروردگار متعال که الطاف خاصه خود را همواره شامل ملت بزرگ ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز اصفهان فرموده و با عنایاتش قامت بلندمردمان این سرزمین الهی را در مقابل بدخواهان و دشمنان استوارتر ساخته است.

شهردار اصفهان در ادامه بیان داشت: درود بر مردم آگاه سرزمین شهیدان که دیگر بار در پاسخ به ندای رهبر عظیم‌الشان انقلاب با حضور پرشعور خود در انتخابات 7 اسفند حماسه‌ای بزرگ را آفریدند و جلوه‌هایی از صلابت دیار نصف جهان را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه این پیام آورده است: مردم انقلابی، پیشتاز و همیشه در صحنه اصفهان همچون جای‌جای ایران اسلامی، بار دیگر با حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی به مفهوم همدلی و همزبانی و حماسه سیاسی معنای عمیق‌تری بخشیدند و با خلق حماسه حضور در پای صندوق‌های رای، بیداری و عزم و اراده راسخ خود را به جهانیان نشان دادند.

شهردار اصفهان در این پیام آورده است: آری، حماسه‌ای که با اراده شیفتگان انقلاب در انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی خلق شد، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم افزود و یک بار دیگر ثابت کرد که پشتیبانی ملت قهرمان ایران، سرمایه بزرگی است که این انقلاب را در مقابل تهدیدها مصون داشته و به تحکیم بنیه‌های نظام کمک کرده است.

جمالی نژاد در بخش پایانی سخنان خود آورده است: اینک در روز پیروزی بزرگ ملت ایران، اینجانب با اهدای سلام و صلوات به ارواح بلند شهدای والامقام که با نثار خون پاکشان، عزت و استقلال را برای همه ما به ارمغان آوردند و با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید نظام جمهوری اسلامی ایران که همواره رای مردم را به عنوان میزان دانستند از مشارکت به یاد ماندنی مردم عزیز اصفهان برای رقم خوردن این حماسه سیاسی و نیز از تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات در استان صمیمانه قدردانی کرده و از درگاه قادر بی‌همتا، برای نمایندگان منتخب مردم توفیق روزافزون در خدمت به این مردم شریف مسألت می‌کنم و آینده‌ای روبه رشد و پیشرفت و فرداهایی روشن‌تر از امروز را از خداوند منان خواستارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار