معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان:
تابناک : معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان عنوان کرد: جاذبه های تاریخی، گردشگری و طبیعی شهر اصفهان و اسکان روزانه بین 100 تا 200هزار نفر در این شهر ،حجم ترافیک معابر را افزایش می دهد؛ اما نوروز امسال در اصفهان راهبندان طولانی نداشتیم .
کد خبر: ۱۶۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳ 25 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا، عليرضا صلواتي به جاذبه های تاریخی ، گردشگری و طبیعی شهر اصفهان اشاره کرد و گفت : جاذبه های تاریخی ، گردشگری و طبیعی شهر اصفهان و اسکان روزانه بین 100 تا 200هزار نفر در این شهر حجم ترافیک معابر را افزایش می دهد.

وي با بیان اینکه بیشتر آثار تاریخی اصفهان در هسته مرکزی شهر اصفهان قرار دارد، عنوان کرد: برای کاهش ترافیک معابر شهر اصفهان 300 هزار نقشه اصفهان میان مهمانان نوروزی توزیع شده است.

وی ازشهروندان و مهمانان نوروزی خواست برای کاهش ترافیک به جای مسیرهای حاشیه زاینده رود و معابر هسته مرکزی شهر از مسیرهای موازی استفاده کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان عنوان کرد :توزیع نقشه های اصفهان و اطلاع رسانی سبب شد با وجود حضور مهمانان نوروزی، در اصفهان راهبندان طو لانی نداشته باشیم .

به گفته صلواتی مرکز کنترل ترافیک شهرداری اصفهان به صورت 24 ساعته فعالیت می کند و با هدایت و زمانبندی چراغ های راهنمایی و رانندگی ، ترافیک شهر را روان می کند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان عنوان کرد : برای روان شدن ترافیک معابر اصفهان به ویژه در هسته مرکزی شهر شهروندان و مهمانان نوروزی از پارکینگ ها استفاده کنند.

به گفته صلواتی پارکینگ های معابر مرکزی شهر تا ساعات پایانی شهر باز هستند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار