مدیرعامل آبفای استان بوشهر:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: 60 درصد آب استان بوشهر از سد کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد و 33 درصد از کازرون استان فارس و 7 درصد از منابع داخلی این استان تامین می‌شود.
کد خبر: ۱۲۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰ 08 November 2015
تابناک بوشهر: کی‌قباد یاکیده دیروز (شنبه) در نشست با مسئولان آبفای شهرهای استان بوشهر، با بیان اینکه بارندگی‎های پاییز رضایت‌بخش است، اظهار داشت: براساس پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر وضعیت بارش امسال در این استان مطلوب است.

وی با اشاره به کاهش 80 درصدی رهآورد آب رودخانه شاپور یکی از منابع تامین‌کننده آب استان بوشهر گفت: این میزان کاهش سبب کاهش 50 درصدی انتقال آب از این رودخانه به شبکه آبرسانی استان بوشهر شده است.

مدیرعامل آبفای استان بوشهر با تاکید بر مصرف بهینه آب افزود: خانواده‌ها نقش مهمی در مقابله با خشکسالی و کم‌آبی دارند که این مهم با صرفه جویی محقق می‌شود.

یاکیده با تاکید بر استفاده از فناوری‎های جدید در مصرف آب تاکید کرد: با توجه به نقش مهم مصرف بهینه آب در جلوگیری از بحران کم‌آبی تجهیزات و فناوری‎های نوین در مصرف آب مشترکان استان بوشهر به‌کارگیری می‎شود.

وی افزود: به سبب خشکسالی‎های پی در پی و کاهش بارندگی‌ها این استان دومین استان در بحران خشکسالی معرفی شده است.

مدیرعامل آبفای استان بوشهر با بیان اینکه بیش از 90 درصد آب آشامیدنی استان بوشهر از استان‌های هم‌جوار تامین می‌شود بیان کرد: با توجه به اینکه استان بوشهر در بارش باران ازاستان‌های کم بارش و آخر معرفی شده ضرورت دارد در مصرف بهینه آب توجه بیشتری شود.

یاکیده خاطرنشان کرد: ‌60 درصد آب استان بوشهر از سد کوثر استان کهگیلویه و بویراحمد و 33 درصد از کازرون استان فارس و 7 درصد از منابع داخلی این استان تامین می‌شود.

وی تعداد مشترکان آب استان بوشهر با بیان اینکه 90 درصد مشترکان آب استان بوشهر خانگی هستند بیان کرد: 240 هزار مشترک در استان بوشهر تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار