رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از تجهیز تمام مراکز بهداشتی درمانی دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۰۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱ 30 October 2015
تابناک بوشهر: علیرضا حاجیونی اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در شهرستان دشتستان از اولویت‌های مورد تاکید مسئولان است.

وی افزود: در یکسال اخیر بیشترین تلاش و فعالیت برای کاهش هزینه‌های درمانی و ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه در بخش‌های تخصصی و فوق‌تخصصی انجام گرفته و توفیقات بسیار خوبی نیز داشته‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطرنشان کرد: سرکشی به شهرها و روستاهای مختلف دشتستان و شناخت دغدغه‌ها و مشکلات درمانی مردم از برنامه‌های مهمی است که با تلاش مسئولان و دست‌اندرکاران محقق شده است.

حاجیونی تصریح کرد: بیش از 20 پزشک متخصص و فوق تخصص در یک‌سال اخیر به دشتستان اضافه شده و امروز بیشترین خدمات تخصصی درمانی در دشتستان ارائه می‌شود که رضایتمندی مردم را به همراه داشته است.

وی یادآور شد: افزایش امکانات و تجهیزات درمانی در مناطق مختلف شهرستان در دستور کار قرار دارد و امیدوار هستیم این روند با تلاش بیشتری تداوم یابد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از تجهیز تمام مراکز بهداشتی درمانی دشتستان خبر داد و گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر و موثرتر به مردم، به ویژه در مناطق روستایی، تمام مراکز بهداشتی و ایستگاه‌های اورژانس در این شهرستان تجهیز شده‌اند.

حاجیونی تاکید کرد: کیفیت بخشیدن به خدمات درمانی یک اولویت اساسی محسوب می‌شود و باید کاری کنیم که اعزام بیماران به حداقل برسد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار