بارش شدید باران در بوشهر
با شروع باد لیمر در استان بوشهر، علاوه بر بارش شدید باران، دمای هوا نیز 17 درجه کاهش‌یافته است./ سرعت وزش باد لحظه‌ای در استان بین 16 تا 48 کیلومتر در ساعت بوده و تا بیش از 60 کیلومتر نیز می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵ 28 October 2015
تابناک بوشهر: از ساعتی پیش در استان بوشهر باد لیمر وزیدن گرفته و همزمان با باد لیمر، بارش شدید باران هم باریدن گرفت.

بارش باران در شهر بوشهر به حدی بوده که موجب مشکلاتی برای عابران شده ضمن اینکه شدت بارش به حدی شدید بوده که مردم غافلگیر شدند.

کارشناس مسئول شبکه پایش اداره کل هواشناسی استان بوشهر دراین‌ارتباط به خبرنگار فارس در بوشهر گفت: ناپایداری جوی در استان بوشهر تا اوایل هفته آینده ادامه دارد و با توجه به‌سرعت بالای باد، خلیج‌فارس نیز مواج است.

پیام مساعدی بیان کرد: وضعیت جوی اکنون به‌گونه‌ای است که احتمال کاهش شدت بارندگی تا ساعات آینده وجود دارد اما ممکن است از ساعات پایانی امشب نیز مجدداً شاهد بارندگی باشیم.

وی تصریح کرد: سرعت وزش باد لحظه‌ای در استان بین 16 تا 48 کیلومتر در ساعت بوده و تا بیش از 60 کیلومتر نیز می‌رسد.

کارشناس مسئول شبکه پایش اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد در خارگ 80 کیلومتر و میزان بارندگی نیز 23.4 میلی‌متر و در بوشهر نیز سرعت باد 75 کیلومتر و میزان بارش تا این لحظه 17.4 میلی‌متر بوده است.

مساعدی خاطرنشان کرد: دمای هوا پس از باد لیمر کاهش می‌یابد و اکنون دمای هوای بوشهر از 36 درجه به 17 درجه رسیده است، معمولاً پس از وزیدن باد لیمر، دمای هوا کاهش می‌یابد و بارش‌های پاییزی باران نیز آغاز می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار