رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خبر داد
رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان از اجرای 10 پروژه درمانی در شهرستان دشتستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۶۷۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ 23 October 2015
تابناک بوشهر: علیرضا حاجیونی اظهار داشت: در اسلام تاکید بسیار زیادی به توجه به سلامت و بهداشت شده و باید در راستای بهبود وضعیت سلامت جامعه اهتمام ورزیم.

وی افزود: دولت تدبیر و امید در راستای رفاه و آسایش مردم و کاهش هزینه‌های درمانی، برنامه‌های ارزشمند و متنوعی اجرایی و عملیاتی کرده و این مهم موجبات رضایتمندی مردم به ویژه اقشار کم‌درآمد را فراهم کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان خاطر نشان کرد: در دشتستان نیز همانند سراسر کشور شاهد اجرای طرح‌های مهم درمانی هستیم و به‌ویژه طرح تحول نظام سلامت و همچنین افزایش تجهیزات و امکانات درمانی گام‌های مهمی برداشته شده است.

حاجیونی از اجرای 10 پروژه درمانی در شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: این پروژه‌ها در مراکز درمانی و درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های دشتستان در دست اجراست.

وی یادآور شد: تعمیر و تجهیز آموزشگاه بهورزی برازجان و همچنین تعمیر و تجهیز و بازسازی مرکز بهداشتی و درمانی امام سجاد (ع) برازجان و تعمیر آزمایشگاه مرکزی برازجان از جمله این پروژه‌هاست.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بیان کرد: راه‌اندازی و تجهیز مرکز قلب سالم نیز از جمله پروژه‌های مهم در دشتستان است که در بیمارستان 17 شهریور این شهرستان راه‌اندازی شده است.

حاجیونی گفت: تجهیز اتاق احیای قلبی و ریوی و همچنین نصب دستگاه مانیتورینگ و الکتروشوک قلبی در مراکز درمانی سعدآباد، شبانکاره، تنگ ارم و دالکی نیز از دیگر پروژه‌های مهم درمانی دشتستان است.

وی ابراز داشت: سرکشی به مراکز بهداشتی و درمانی و رفع مشکلات این مراکز از اولویت‌های مسئولان شبکه بهداشت است و امیدوار هستیم به نتایج مورد نظر برسیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار