نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر پیام تبریک مشترک صادر کردند.
کد خبر: ۱۱۶۲۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۱ 10 April 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ متن پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار و دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم 

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ خَیْرَ مَا سَأَلَکَ بِهِ عِبَادُکَ الصَّالِحُونَ وَ أَعُوذُ بِکَ مِمَّااسْتَعَاذَ مِنْهُ عِبَادُکَ الْمُخْلِصُونَ ...

اکنون که ماه ضیافـت الهـی در میعادگاه فطر به پایان رسـید، عطر دل‌انگیز ایمان و اخلاص در دل‌ها به مشام می‌رسد.

 امید که همه ما دل و جان خود را در چشمه طاعت و عبادت خدای متعال جلا، و اندیشه و احساسمان را با پرهیزگاری و تقوا ممزوج و از فرصت‌های روح‌افزا و سعادت‌بار سحری، میوه اخلاص و صفا چیده باشیم و ایمانی عمیق و استوار برای مقابله با هر آن‌چه تباهی و ناپاکی است کسب کرده باشیم.

عید سعید فطر سرآغازی جدید و تولدی دوباره برای آنانی‌ست که در این ماه پرفیض و برکت؛ اخلاص، بندگی و ایمان را جای‌گزین هوای نفس کرده‌اند. روز مبارکی که در آن رحمت إلهی بر مؤمنانی که با زبان روزه به غبارروبی خانه دل پرداخته‌اند، هم‌چون باران بهاری می‌بارد و دنیا و آخرت آنها را پرطراوت می‌سازد. 

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه‌داران عزیز، عید سعید فطر را به تمامی ملت مسلمان ایران اسلامی به ویژه مردم عزیز، شریف و نجیب استان ایلام تبریک عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، سلامتی، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسألت می‌نماییم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار