کد خبر: ۱۱۵۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱ 22 March 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی مهندس مرادی عضو هیئت مدیره و معاون اجرایی شرکت فولاد اکسین خوزستان در آیین آزادی ۵۱ زندانی جرایم غیر عمد استان خورستان به همت شرکت فولاد اکسین خوزستان صورت پذیرفت اظهار داشت: فولاد اکسین در کارهای عامل المنفعه در کشور پیشتاز است و امروز توانست ۵۱ خانواده را در این ماه مبارک شادمان کند.

مهندس محمدحسین مرادی در آیین آزادی ۵۱ زندانی جرایم غیر عمد استان خورستان به همت شرکت فولاد اکسین خوزستان اظهار کرد: به لطف و همت خداوند متعال و تلاش تمام مجموعه شرکت فولاد اکسین،این شرکت توانست برگ زرین دیگری به افتخاراتش در راستای کمک به مردم خوب استان خورستان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی در کنار رشد تولید و مهار تورم ثبت کند.

وی افزود: امروز توانستیم با کمک سازمان زندان ها و ستاد دیه استان خوزستان بیش از ۵۰ زندانی که همگی به دلیل مشکلات مالی و جرایم غیر عمد در زندان بودند را ازادکنیم تا امسال عید را کنار خانواده و عزیزان خود تحویل کنند.

مهندس مرادی یادآور شد: فولاد اکسین طی یکسال گذشته رونق تولید و سود آوری خوبی داشته و از این منظر در تلاش بوده در کنار تولید در زمینه عمل به مسئولیت های اجتماعی اقدامات موثر و ماندگاری انجام دهد.

مرادی در پایان اظهار امیدواری کرد با این دست اقدامات و فعالیت های اجتماعی هیچ فرد بی بضاعتی به دلیل مشکلات مالی در زندان‌ها نماند و خانواده ها دچار آسیب نشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار