مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به تدوین برنامه‌های نوروزی در طرح گردشگری ساحلی و دریایی گفت: در این راستا ۶ ایستگاه جستجو و نجات دریایی بنادر استان بوشهر در آمادگی کامل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۷ 04 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، محمد شکیبی نسب ظهر امروز در نشست ستاد گردشگری دریایی نوروزی در بنادر استان بوشهر با اشاره به تدوین طرح سفر‌های دریایی اظهار داشت: طرح تسهیل سفر‌های دریایی این استان در ایام نوروز از ۲۴ اسفند تا ۲۵ فروردین اجرایی می‌شود

وی با اشاره به آمادگی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در طرح نوروزی گفت: این مجموعه از هم اکنون آماده خدمات‌رسانی به مسافران در طرح گردشگری دریایی ایام نوروز شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به هم‌زمانی طرح گردشگری نوروزی با ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی قابل توجهی در این زمینه به اجرا در می‌آید.

وی یادآور شد: طرح گردشگری دریایی ایام نوروز در استان بوشهر در روز‌های ۱۹ و ۲۱ ماه مبارک رمضان به احترام ایام شهادت امیرمومنان حضرت علی (ع) برگزار نخواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: همانند سنوات گذشته تمام بنادر تابعه در نقاط ساحلی، خود وظیفه برنامه‌ریزی و مدیریت در ساماندهی فعالیت‌های گردشگری دریایی با رویکرد ایمنی و حفاظت دریایی دارند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: کمیته تسهیل سفر‌های دریایی متشکل از نمایندگان ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی، امدادی، ایمنی، فرهنگی، انتظامی و گردشگری تلاش دارند تا به گردشگران سفر‌های دریایی ایمن و خاطره انگیز سپری کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیش از ۱۰۰ نفر از نیرو‌های مجرب و کاردان در طرح گردشگری دریایی ویژه ایام نوروز مشارکت می‌کند عنوان کرد: در این ایام با هدف تامین ایمنی تردد‌ها و امدادرسانی به گردشگران دریایی بنادر استان ۸ ایستگاه رادیویی و ۶ ایستگاه جستجو و نجات دریایی استان بوشهر در آمادگی کامل قرار گرفتند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار