رئیس اداره طرح‌ها وبرنامه‌ریزی صمت استان بوشهر با اشاره به اجرا ۷۶ طرح صنعتی و تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد گفت: تکمیل و افتتاح این طرح‌ها با ۵ هزار ۵۵۹.۷ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ 03 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حسن بحرینی ظهر امروز در نشست با صنعتگران و فعالان اقتصادی استان بوشهر با اشاره به توسعه سرمایه‌گذاری در استان اظهار داشت: این استان در عرصه‌های گوناگون تولیدی، صنعتی در بخش‌های مختلف دارای ظرفیت‌های مهمی است که زمینه سرمایه‌گذاری با حمایت ویژه فراهم است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای ۱۱ شهرک صنعتی، ۱۰ ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی است تصریح کرد: این ظرفیت‌ها زمینه سرمایه‌گذاری در توسعه طرح‌های اقتصادی و صنعتی را فراهم کرده است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی صمت استان بوشهر اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی مطلوب استان بوشهر از جمله همسایگی با کشور‌های حوزه خلیج فارس و بنادر متعدد برای مبادلات تجاری به کشور‌های مختلف می‌تواند فرصت خوبی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری باشد.

بحرینی سرمایه‌گذاری در طرح‌های تولیدی و صنعتی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در ۱۱ ماه امسال تعداد ۲۷۳ فقره جواز تاسیس صنعتی با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۸ هزار و ۳۶۸ میلیارد تومان و پیش‌بینی اشتغال ۵ هزار نفر توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر صادر شده است.

وی با اشاره به وجود زیرساخت‌های لازم برای ایجاد سرمایه گذاری صنعتی در استان بیان کرد: تکمیل و افتتاح ۷۶ طرح صنعتی و تولیدی با ۵ هزار ۵۵۹.۷ میلیارد تومان در اولویت قرار گرفته است.

رئیس اداره طرح‌ها و برنامه‌ریزی صمت استان بوشهر پرداخت تسهیلات بانکی، پیگیری رفع مشکلات اجرای طرح‌ها از طریق دستگاه‌های اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای حمایت از صنایع و رشد تولید را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: تشکیل جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف حمایت ویژه از بنگاه‌های تولیدی برای رشد تولید و افزایش اشتغالزایی به‌صورت مستمر در حال اجراست.

بحرینی با بیان اینکه امسال ۴۱ طرح صنعتی با سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومان در زمینه‌های مختلف در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون پروانه بهره‌برداری ۴۱ واحد صنعتی همراه با اشتغال ۸۷۰ نفر در استان بوشهر صادر شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار