رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان این‌که مشارکت مردم استان در انتخابات از بعداز ظهر تا کنون روند افزایشی داشته است، گفت: طبق آخرین آمارها، تا کنون حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان بیشترین مشارکت را در انتخابات داشته‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ 02 March 2024

به‌گزارش تابناک بوشهر، اکبر پورات با اشاره به تمدید زمان رای‌گیری تا ساعت ۲۴ از سوی ستاد انتخابات کشور، افزود: روند مشارکت مردم در انتخابات مطلوب است و طبق آخرین آمارها، حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان تا کنون بیشترین حضور مردم را ثبت کرده است.

وی ادامه داد: پس از حوزه انتخابیه دشتی و تنگستان، بیشترین مشارکت در حوزه دشتستان و سپس در حوزه انتخابیه دیر، کنگان، عسلویه و جم بوده است.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر تاکید کرد: هر کس دل در گروه نظام اسلامی دارد تا ساعت ۲۴ به هر طریق در انتخابات شرکت کند و رأی خود را به نامزد مورد نظرش بدهد.

وی وضعیت امنیتی انتخابات در استان بوشهر را پایدار دانست و اظهار کرد: تا کنون هیچ ناامنی در استان بوشهر گزارش نشده و با تلاش و هوشیاری تمامی نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و انتظامی و نظامی، روند انتخابات مطلوب است و مردم با آرامش رأی خود را به صندوق‌ها می‌اندازند.

پورات گفت: شمارش آرا ریخته شده به صندوق‌ها در حوزه‌های انتخابیه با اعلام پایان رأی‌گیری آغاز و نتیجه آن در کوتاه‌ترین زمان اطلاع‌رسانی می‌شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار