مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن را تشریح کرد.
کد خبر: ۱۱۳۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲ 24 November 2023

به گزارش تابناک بوشهر، علیرضا مقدم مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر عصر امروز در بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر گناوه، اظهار داشت: تأمین مسکن مورد نیاز جامعه نه تنها شعار محوری دولت به شمار می‌رود، بلکه از رسالت‌های اصلی این نهاد انقلابی است.

وی، استفاده از مصالح باکیفیت و سرعت بخشی در اجرای پروژه‌ها را امری ضروری دانست و افزود: متقاضیان باید با پرداخت به موقع آورده خود در تکمیل و واگذاری هرچه سریعتر واحد‌های مسکونی همکاری کنند.

مقدم با اشاره به آغاز ساخت دو هزار و ۷۲۶ واحد مسکونی در ۹ شهرستان استان، گفت: ۷۰۰ واحد از واحد‌های مذکور در سه ماه نخست سال ۱۴۰۳ تکمیل و واگذار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با بیان اینکه براساس این طرح، ساخت سه هزار و ۴۱ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفته است، یادآور شد: در حال حاضر برای پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان، قرارداد بانکی برای دو هزار و ۵۴۱ فقره وام منعقد شده است.

مقدم، درخصوص وضعیت پیشرفت فیزیکی واحد‌های مسکونیِ درحال ساخت نیز گفت: دوهزار و ۳۴ واحد مسکونی در حد تکمیل فونداسیون و یک‌هزار و ۳۰ واحد هم در سطح احداث اسکلت سقف قرار دارند.

وی با بیان اینکه ۲۲۲ واحد مسکونی در مرحله نازک‌کاری و مرحله پایانی قرار دارد، افزود: در مجموع پیشرفت فیزیکی دوهزار و ۷۲۶ واحد مسکونی بین ۱۰ تا ۸۰ درصد است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار