مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح زرد در خلیج‌ فارس نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا ضمن افزایش سرعت وزش باد تا ۴۴ کیلومتر در ساعت ارتفاع موج دریا تا ۲ متر افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۱۱۳۳۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 22 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، فرج‌الله شکوهی‌پور با اشاره به اینکه دما هوا در استان بوشهر به کاهش است، اظهار داشت: رطوبت نسبی در نقاط مختلف استان بوشهر بین ۱۵ تا ۶۸ درصد در شبانه‌روز گذشته ثبت شده و دما هوا کاهشی است.

وی با اشاره به پیش‌بینی بارندگی در فصل پاییز خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بارش باران در استان بوشهر نسبت به سال زراعی گذشته افزایش داشته باشد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از صدور هشدار دریایی سطح زرد در خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: وزش باد متوسط تا نسبتاً شدید شمالی تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و افزایش ارتفاع موج دریا تا ۲ متر از مخاطرات این هشدار دریایی در استان بوشهر است.

شکوهی‌پور با بیان اینکه این هشدار دریایی تا روز دوشنبه اول آبان ادامه دارد تصریح کرد: اختلال در فعالیت‌های دریایی خلیج فارس، خطر غرق شدن از مخاطرات هشدار دریایی سطح زرد است که باید در این شرایط تمهیدات لازم برای پیشگیری از هرگونه حوادث اندیشیده شود.

وی اضافه کرد: در این شرایط جوی باید از تردد دریایی با شناور سبک در نوار ساحلی، بنادر، اسکله‌های مختلف صیادی، ملوانی و تجاری استان بوشهر پرهیز شود.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار