مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه شبکه فاضلاب بافت تاریخی شهر بوشهر اکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: برای تکمیل این طرح ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافت.
کد خبر: ۱۱۳۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴ 21 October 2023

به گزارش تابناک بوشهر، ابوالحسن عالی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرا طرح فاضلاب در بافت قدیمی بوشهر با بیان اینکه در اجرا این پروژه ۱۵۰ میلیارد تومان تخصیص یافت، اظهار داشت: برای مرحله نهایی این طرح ۱۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

وی از تکمیل مرحله نهایی طرح فاضلاب بافت تاریخی شهر بوشهر، تا پایان امسال خبر داد و بیان کرد: تاکنون ۳۵ کیلومتر شبکه، خط انتقال ایجاد و ۲ مرکز ایستگاه پمپاژ فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر نصب شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان اینکه طرح فاضلاب منطقه یک بوشهر امسال تکمیل می‌شود گفت: پروژه فاضلاب در قالب ۲ مرحله در محلات جنوبی شهر بوشهر با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در دستور کار است.

عالی از تعیین پیمانکار طرح یاد شده خبر داد و تصریح کرد: یکی از مصوبات سفر دوم رئیس جمهور تخصیص اعتبارات لازم برای طرح‌های آبرسانی و فاضلاب است.

وی یکی از مهمترین زیرساخت‌های عمران و توسعه شهری را اجرا طرح جمع‌آوری فاضلاب دانست و خاطرنشان کرد: اکنون طرح جمع‌آوری فاضلاب در استان بوشهر در سه شهرستان گناوه، دیلم و بوشهر اجرا شده که بخش عمده‌ای از ساکنان و ادارات این شهر‌ها به طرح جمع‌آوری فاضلاب متصل شده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به اهمیت طرح فاضلاب در بافت تاریخی بوشهر ادامه داد: تکمیل این طرح نقش مهمی در تقویت زیرساخت‌های عمرانی بافت و ارتقا وضعیت سلامتی و بهبود وضعیت بهداشتی ساکنان در محلات بافت تاریخی بوشهر دارد.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار