در راستای تحقق دولت الکترونیک و در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان یک باجه دیگر در دفتر پیشخوان دولت در شهر بوشهر افتتاح که هم اکنون سه دفتر در سطح شهر بوشهر خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۱۱۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 17 October 2015
تابناک بوشهر: به گزارش روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر، مدیرعامل این شرکت در حاشیه این افتتاح با بیان اینکه این شرکت جزو نخستین اداراتی است که خدمات پیش خوان دولت راه اندازی کرده است و جهت رفاه و آسایش شهروندان و ارائه خدمات مطلوب تر از افتتاح یک باجه در دفتر پیشخوان دولت دیگر خبر داد و گفت: ما در این شرکت به دنبال کیفی سازی و ارائه خدمات بهتر هستیم و امیدواریم بتوانیم نیازهای مردم را به نحو مطلوب دنبال کنیم و شاهد سرعت بخشیدن و تسهیل در امور باشیم.

امراله پاراد به مزایای اجرای طرح دفاتر پیشخوان دولت اشاره کرد و افزود: استفاده از خدمات غیرحضوری، حذف سفرهای غیرضروری شهری، به حداقل رساندن مراجعات مشترکین، پرورش شهروند الکترونیک، افزایش ساعات ارائه خدمت، صرفه جویی در سوخت و ... می باشد.

وی اضافه کرد: با افتتاح باجه در دفتر فوق از این پس شهروندان در مرکز شهر بوشهر می توانند بدون مراجعه به مدیریت برق شهرستان بوشهر، همه روزه از این دفتر واقع در خیابان انقلاب روبروی بانک مسکن دفتر بوشهری سنگی زاد خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند مدیرعامل بیان داشت جهت خدمات رسانی مطلوب، رعایت حقوق مردم، ایجاد فضا و محیطی آرام، این دفاتر را توسعه خواهیم داد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار