رئیس هیات فوتبال گناوه گفت: کادر فنی پاس جوان و موج نوین این شهرستان برای تقویت تیم‌های خود در ادامه مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور ، بازیکن جدید اضافه کردند.
کد خبر: ۱۱۲۷۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸ 24 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، مهراب دشتی مکان اظهار کرد: تیم فوتبال موج نوین گناوه جواد صالح نژاد از پارس جنوبی و فرشاد شعبانی را از ملوان انزلی و پاس جوان نیز مهدی تندسر که تجربه بالایی در فوتبال ساحلی دارد و گناوه‌ای است خدمت گرفتند.

وی افزود: حیدر نیکونژاد سرمربی موج نوین و میثم آشتیانی سرمربی پاس جوان با جذب این بازیکنان در تلاشند که با کسب نتایج لازم در مرحله نهایی لیگ دسته اول به لیگ برتر راه یابند.

رئیس هیات فوتبال گناوه تصریح کرد: در ۲ هفته برگزار شده مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور، موج صاحب یک برد و یک باخت و پاس نیز در هفته اول با قرعه استراحت روبرو شد و در هفته دوم مقابل نماینده آبادان شکست خورد.

دشتی مکان بیان کرد: مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور در ۲ گروه برگزار می‌شود که از هر گروه یک تیم به لیگ برتر راه خواهند یافتند.

وی یادآور شد: پاس جوان و موج نوین از شهرستان گناوه به عنوان نمایندگان استان بوشهر با تیم‌های ساحل فرح آباد، آداک نوشهر، جهان نژادیان آبادان، دهیاری ملاباشی یزد و زردپوشان سیاهکوه اردکان هم گروه است.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار