رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه گفت: تردد شناورهای مسافربری و باربری در مسیر این بندر به جزیره خارگ که از چند روز پیش به علت شرایط نامناسب جوی متوقف شده بود، به مدت یک روز دیگر ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 17 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از ایرنا، کیامرث جوکار اظهار کرد: باتوجه به اطلاعیه هواشناسی استان بوشهر، امکان خروج شناور‌های مسافربری و باری برای روز جاری امکان پذیر نیست.

وی افزود: از سرگیری تردد شناور‌ها درصورت مساعد شدن وضعیت جوی که باید از طرف سازمان هواشناسی اعلام شود، پس از هماهنگی‌های لازم، اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته احتمال ازسرگیری تردد شناور‌های باری و مسافربری برای روز دوشنبه وجود دارد که در صورت نهایی شدن، اعلام خواهد شد.

رئیس اداره بندر و دریانوردی گناوه بیان کرد: تعداد ۲ شناور مسافربری و ۲ لندینگ گرافت حمل بار و کالا در مسیر گناوه به جزیره خارگ فعالیت دارند.

شهرستان گناوه به عنوان پسکرانه جزیره خارگ در جابه جایی و مایحتاج ضروری ساکنان و شاغلان در شرکت‌های نفتی و پتروشیمی به این جزیره نقش مهمی دارد.

جزیره خارگ محل استقرار بزرگ‌ترین پایانه صادرات نفت ایران در فاصله ۵۷ کیلومتری شمال غرب بندر بوشهر و ۱۷ مایلی گناوه واقع شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار