کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر از ثبت ۹۹ درصدی رطوبت و شرجی نفس‌گیر در استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین رطوبت در بنادر گناوه، عسلویه، خارگ و بوشهر بین ۸۶ تا ۹۹ درصد ثبت شده است.
کد خبر: ۱۱۲۵۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷ 07 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، هادی سالاری از افزایش شرجی نفس‌گیر در نقاط مختلف استان خبر داد و اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی از ثبت ۸۰ تا ۹۹ درصدی میزان رطوبت هوا و پدیده شرجی در نقاط مختلف استان بوشهر نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته بیشترین میزان رطوبت و شرجی در بندر گناوه با ۹۹ درصد ثبت شده است گفت: در مدت یاد شده میزان شرجی بندر عسلویه ۹۶ درصد و خارگ و بهرگان دیلم ۸۸ درصد ثبت شده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر میزان رطوبت در شهر ساحلی بوشهر را ۸۶ درصد دانست و بیان کرد: میزان شرجی در مرکز دشتستان و تنگستان به ترتیب ۸۵ و ۸۳ درصد بوده و در بنادر دیلم و دیر نیز ۸۲ و ۸۷ درصد ثبت شده است.

سالاری کمترین میزان رطوبت با ۶۸ درصد در شهرستان جم دانست و تصریح کرد: بیشترین دمای هوا در ۲۴ ساعت گذشته در اهرم تنگستان با ۴۶.۸ درجه سلسیوس ثبت شد و پس از آن مرکز دشتستان ۴۴.۸، آبپخش ۴۵، جم ۴۱.۷، عسلویه ۴۱.۵ و بوشهر ۳۸ درجه سلسیوس بوده است.

وی از کاهش دمای هوا از اوایل هفته آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: با تغییر جریانات وزش باد جنوبی شرجی، رطوبت و دمای هوا استان بوشهر از روز شنبه ۱۸ شهریور کاهشی می‌شود.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان بوشهر جهت وزش باد اکنون غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی تا ۳۰ کیلومتر در ساعت اعلام و بیان کرد: ارتفاع موج دریا در نوار ساحلی استان بوشهر تا ۱.۵ متر پیش‌بینی شده است.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار