کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۶درجه سانتیگراد، اهرم و خورموج با ۴۴ و دیلم با ۴۳ درجه به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.
کد خبر: ۱۱۲۳۸۹۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۵ 31 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری فارس، طلیعه محمدی کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عصر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که به‌دلیل افزایش سرعت وزش باد‌های شمالی و تداوم وزش آن، امروز و فردا در برخی از ساعت‌ها خلیج فارس مواج است.

وی افزود: در این مدت احتمال نفوذ گرد و خاک در مناطق شمالی دور از انتظار نیست، اما از شنبه وضعیت جوی آرامی بر استان حکم‌فرما می‌شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر به طور غالب صاف همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و احتمال خیزش گرد و خاک در مناطق مستعد، و فردا در برخی نقاط همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

محمدی اظهار کرد: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و روی دریا گاهی تا ۵۴ کیلومتر درساعت پیش‌بینی شده است.

طلیعه محمدی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان با ۴۶، اهرم و خورموج با ۴۴ و دیلم با ۴۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین میزان دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

وی افزود: در مدت یاد شده دیلم، عسلویه، گناوه و بوشهر به ترتیب با ۸۰، ۷۸، ۷۵ و ۷۳ درصد بیشترین میزان رطوبت را در استان بوشهر داشتند.

برچسب ها: بوشهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار