مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با تکمیل طرح‌ها و پروژه‌ها، ظرفیت تولید روزانه آب‌شیرین‌کن‌های استان به ۲۴۰ هزار مترمکعب می‌رسد.
کد خبر: ۱۱۱۹۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵ 12 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به منظور تأمین آب پایدار در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته که ساخت تأسیسات آب شیرین‌کن از مهمترین راهکار‌ها در این زمینه است.

وی با اشاره به تأمین روزانه ۱۰۰ هزار مترمکعب آب از محل آب‌شیرین‌کن‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح‌های آب‌شیرین‌کن در نوار ساحلی استان بوشهر در دست اجرا است که زمینه افزایش تولید آب در استان را فراهم می‌سازد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به تکمیل آب‌شیرین‌کن جم - سیراف به ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب بیان کرد: از دیگر طرح‌هایی که امسال به تولید رسیدند، آب‌شیرین‌کن هلیله بندرگاه به حجم هزار مترمکعب و طرح توسعه آب‌شیرین‌کن بوشهر با ۱۰ هزار مترمکعب است.

وی از ساخت آب‌شیرین‌کن بنک کنگان با ظرفیت پنج هزار، تنگستان هفت هزار و ۵۰۰ مترمکعب خبر داد و افزود: با تکمیل طرح‌های آب‌شیرین‌کن ۱۴۰ هزار مترمکعب دیگر به ظرفیت تولید آب شرب استان بوشهر از طریق شیرین‌سازی آب دریا افزوده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار