مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از محل اعتبارات ملی ۴۲ میلیارد تومان برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه فاضلاب شهر گناوه پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۱۱۱۹۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۳ 09 August 2023

به گزارش تابناک بوشهر و به نقل از خبرگزاری فارس، ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح فاضلاب گناوه و دیلم پس از ۹ سال وقفه و بر زمین ماندن در سال قبل مجددا در دولت سیزدهم فعال شد.

وی جلوگیری از آلودگی دریا را یکی از اهداف این طرح دانست و افزود: در سال قبل به ترتیب ۱۰ و ۱۲/۵ کیلومتر فاضلاب در شهر‌های گناوه و دیلم اجرایی شد.

این مقام مسؤول ادامه داد: امسال با پیگیری‌های صورت گرفته از محل اعتبارات ملی ۴۲ میلیارد تومان برای توسعه شبکه فاضلاب دیلم و ۴۰ میلیارد تومان اعتبار جهت توسعه فاضلاب شهر گناوه پیش‌بینی شده است.

عالی اضافه داشت: این مبالغ برای توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب، تکمیل ایستگاه پمپاژ فرهنگیان شهر دیلم، تکمیل ایستگاه پمپاژ ساحلی و احداث ایستگاه پمپاژ در کوی مطهری شهر گناوه هزینه خواهد شد.

وی از شروع مطالعات احداث شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر چغادک خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح شامل ۲ بخش می‌باشد که پس از وقفه‌ای چندساله با تعیین مشاور و تامین اعتبار مطالعات آن به زودی آغاز خواهد شد.

برچسب ها: بوشهر ، شبکه فاضلاب ، دیلم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار