برگزاری جشن غدیر با حضور نمایندگان مجلس و میزبانی آموزش و پرورش
جشن عید غدیر خم با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۱۳۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹ 03 July 2023

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش، در ابتدای این آئین ضمن تبریک ایام عید‌های قربان و غدیر و خیر مقدم به حاضران از جمله حجت الاسلام موحد دکتر روشنفکر گفت: ارزش غدیر تنها نام یک سرزمین و مکان نیست بلکه یک تفکر است که مختص شخص یا گروهی خاص هم نیست.
حسنعلی عزتخواه افزود: تفرقه و نهله‌های امروز نتیجه نشناختن علی و غدیر است.

عزتخواه افزود : غدیر تنها نام یک سرزمین و برکه نیست بلکه یک تفکر است که مختص یک گروه نیز نیست، غدیر نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه داران امامت است، غدیر چشمه‌ای است که تا ابد می‌جوشدخورشیدی عالم تاب، غدیر وحدت آفرین است فریادی است که باید بر جهان زده شود که اگر گرد علی باشند مشکلی به وحود نمی‌آید.
عزت خواه گفت: دریغا که علی را خوب نشناختیم، برگردیم و بار دیگر علی را بشناسیم، دریغا از نعمت علی محروم شدیم امروز یادگاری علی نیز در میان ما مهجور است، اگر از ولایت فاصله بگیریم سه عذاب رخ می‌دهداضطراب، سکوت و انحراف ایجاد می‌شود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه بهشت در همین دنیا است اگر غدیر را خوب بشناسیم، ابراز داشت: در غدیر بیعت گرفته شد، اما جفا شد.
عزت خواه ادامه داد:امروز غدیر است و باید در این جشن غدیر با ولایت عهدی ببینیدم که راه علی و راه شهدای علی را خوب بپیماییم و بگوییم اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.
وی در ادامه به رویکرد آموزش و پرورش در مدیریت جدید گفت:آموزش پرورش توفیقات خوبی داشته است، کسب مقام اول در ۱۵ شاخص از ۲۲ شاخص را کسب کردیم که  رتبه اول در شناسایی و جذب فعالیت‌های سواد آموزی، رتبه چهارم پروژه پرسش مهر، جذب صد درصد رشته تحصیلی،۱۲ رتبه عالی کشوری، مقام دوم گروه سرودمحلی، ۷ هنرستان برتر از جمله این توفیقات است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان به میزبانی اولین مسابقات ورزشی دانش آموزان در استان اشاره کرد و افزود: میزبان برگزاری مسابقات ورزشی کشور در استان برای اولین بار هستیم خیلی‌ها گفتند استان ظرفیت ندارد، ولی گفتم در دریا اگر با کوسه‌ها بجنگیم بهتر از این است در برکه‌ها موفق باشیم و برای این مسائل مهم امروز نیاز به همراهی نمایندگان محترم مجلس داریم.
عزت خواه در ادامه به مجوز احداث پنج مدرسه نمونی اشاره کرد و گفت: مجوز ۵ مدرسه نمونه دولتی و شبانه روزی را گرفته ایم.
عزتخواه با اشاره به موفقیت‌های کشوری اداره کل آموزش و پرورش ادامه داد: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم که برای تداوم پیشرفت و افتخارآفرینی همچنان مانند گذشته ما را یاری کنند.
وی با اشاره به برخی مشکلات در آموزش، و پرورش مناطق مختلف استان گفت: متاسفانه همه ادارات ما در مناطق و شهرستان‌ها از نظر وسایل نقلیه در واقع فلج هستند و کار‌های اداری را با خودروی شخصی انجام می‌دهند و حتی در برخی مناطق به دلیل حذف برخی جایگاه‌های شغلی، خو مدیر باید برای حضور در جلسات استانی خود رانندگی کند و با خودروی شخصی حضور پیدا کند که اگر مشکلی ایجاد شود ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم.
عزتخواه افزود: از نمایندگان استان انتظار داریم جلسه‌ای اختصاصی با وزیر داشته باشند و در خصوص رفع مشکلات استان به ما کمک کنند.
وی با اشاره ارائه برنامه هفتم دولت ادامه داد: از نمایندگان مجلس انتظار داریم در برنامه هفتم توسعه استان را بهتر ببینند.
مدیر کل آموزش و پرورش گفت: ضمن تشکر از کمک نمایندگان در موضوع رتبه بندی، اما واقعیت این است که ما شاغلین از رتبه بندی لذتی نمی‌بریم وقتی می‌بینیم همکاران بازنشسته ما از این موضوع بی بهره اند که انتظار داریم در این خصوص نمایندگان استان پیش قدم شوند و بازنشستگان را هم شامل رتبه بندی کنند.
عزتخواه در پایان خطاب به نمایندگان گفت: با توجه به جشن غدیر بسیاری از مشکلات را اینجا مطرح نمی‌کنم، چون قصد میهمان آزاری نداریم، اما در جلسه‌ای دیگر از نزدیک این مشکلات را خدمت شما نمایندگان مطرح خواهم کرد. 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۳
خاک برسر..............
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار