با مشارکت سازمان منطقه ویژه پارس صورت گرفت؛
با مشارکت سازمان منطقه ویژه پارس دفتر انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس در عسلویه راه اندازی شد. موضوعاتی همچون محیط زیست، سرمایه‌گذاری، سلامت و فناوری در اولویت پژوهشی این سازمان قرار دارد.
کد خبر: ۱۱۱۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 13 October 2015
تابناک بوشهر: مهندس یوسفی در آئین افتتاح دفتر انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس در منطقه ویژه پارس گفت: برنامه‌های پژوهشی نقش بسیار مهمی در دستیابی به توسعه و پیشرفت دارند.

به گزارش تابناک بوشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، مدیرعامل منطقه ویژه پارس افزود: موضوعاتی همچون محیط زیست، سرمایه‌گذاری، سلامت و فناوری در اولویت پژوهشی این سازمان قرار دارد و ظرفیت کار در این حوزه‌ها بسیار بالا است.

وی تصریح کرد: برنامه‌های پژوهشی باید بر اساس کسب نتایج و دستاوردهای مطلوب از  ظرفیت ها و پتانسیل های موجود اولویت بندی شود. 

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس نیز در این نشست به اهمیت برنامه‌های پژوهشی اشاره کرد و اظهار داشت: در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس شاهد توجه ویژه‌ای به این مقوله هستیم و گشایش دفتر مشترک انتقال فناوری نیز در همین راستا است.

دکتر حبیب رستمی از تلاش برای توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و اضافه کرد: راه‌اندازی دفتر انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس در عسلویه می‌تواند نقش مهمی در رسیدن به اهداف داشته باشد.

خشایار پورمحمد شاهینی رئیس پژوهش منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس نیز در این نشست اظهار داشت: طی سال جاری شاهد ارتقای برنامه‌های پژوهشی در منطقه هستیم و نشست‌های تخصصی متعددی نیز در این زمینه برگزار شده است.

آیین راه اندازی دفتر مشترک انتقال فناوری پارک علم و فناوری خلیج فارس با مشارکت منطقه ویژه پارس همزمان با دومین نشست شورای پژوهشی منطقه ویژه پارس در مرکز همایش های خلیج فارس برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار