معاون استاندار بوشهر:
معاون استاندار بوشهر گفت: با هدف ترویج فرهنگ نماز صبح در مساجد، ترویج فرهنگ نماز در بین بازاریان و اعزام مبلغان به روستاهای محروم طرح‎های سفیران صبح، منهاج و قیام در استان بوشهر اجرایی شد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹ 11 October 2015

تابناک بوشهر: سعید زرین‎فر بعدازظهر دیروز در نشست شورای سیاست‎گذاری اقامه نماز استان بوشهر، ضمن تاکید بر ترویج فرهنگ نماز دراستان بوشهر، اظهار داشت: امسال طرح‎های مختلفی برای ترویج فرهنگ نماز در شهرها و روستاهای استان بوشهر اجرایی و آثار و برکات مهمی در پی داشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح قیام در روستاهای استان بوشهر، تصریح کرد: طرح قیام با هدف اعزام مبلغان به روستاهای محروم اجرایی شده و با اعزام مبلغ و طلاب به 55 روستا نماز جماعت برگزار می‎شود.

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح منهاج با هدف ترویج فرهنگ نماز در بین اصناف و بازاریان استان بوشهر اجرایی شده است،  خاطرنشان کرد: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نماز جماعت با حضور گسترده بازاریان وکسبه و تشکیل کلاس‎های فقه برگزار شده است.

زرین‏فر به اجرای طرح سفیران صبح پرداخت و افزود: طرح سفیران نماز صبح نیز با محوریت ترویج فرهنگ نماز جماعت صبح در مساجد استان بوشهر برگزار شد.

معاون استاندار بوشهر با قدردانی از اداره‎های همیاران ستاد اقامه نماز در برگزاری مسابقه شعر و خاطره نماز تصریح کرد: برگزاری نماز ظهرعاشورا و نماز جماعت اول وقت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که روحانیون باید اهمیت این مهم را در سخنرانی‎های خود برای مردم تبیین کنند.

زرین‎فر با تقدیر از ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر به سبب ترویج نماز جماعت در میان دانش آموزان بیان کرد: با اجرای طرح معین مدارس در استان بوشهر در تمامی مدارس نماز اول وقت به امامت روحانیون ادارات معین برگزار می‎شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار