نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم:
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور ارتقای نشاط و امید در زندگی بازنشستگان و ایجاد تعامل، تفاهم و همبستگی میان این قشر با دستگاه‌های مختلف، صندوق بازنشستگی کشوری برای ایجاد خانه امید در استان بوشهر اقدام کند.
کد خبر: ۱۰۲۶۹۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷ 06 February 2022

به گزارش تابناک بوشهر، روابط عمومی دفتر نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی روز یکشنبه به نقل از عبدالکریم جمیری در دیدار با مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور افزود: اکنون خانه امید در بیشتر استان‌های کشور راه اندازی شده و متناسب با ‏نیازهای بازنشستگان به بخش های مختلفی همچون کانون خدمات مشاوره، خانه سلامت، مرکز ادبی - هنری، کافی ‏نت، کافی شاپ، سالن ورزشی، مرکز فعالیت های قرآنی، خانه آموزش و واحد فناوری اطلاعات مجهز شده است.

وی اضافه کرد: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نشست متعهد شد در صورتی که زمین مناسب برای راه اندازی خانه امید در استان بوشهر فراهم شود، اقدام‌های لازم برای ساخت و تجهیز آن را متقبل می‌شوند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین مسایل مختلفی در این نشست مطرح شد که تاکید بر عملیاتی شدن همسان‌سازی حقوق تمامی بازنشستگان بر اساس قانون یکی از آنها بود.

وی بیان کرد: باید نیروهای بومی برای مدیریت و جایگاه‌های تخصصی شرکت‌هایی که صندوق بازنشستگی کشوری سهامدار آن است، بکار گرفته شوند.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: باتوجه به اینکه بر اساس قانون برنامه ششم توسعه همسان سازی، حقوق همه بازنشستگان باید اجرایی شود، در مجلس همه تلاش خود را برای این امر منطبق با قانون به کار خواهیم بست.

جمیری گفت: همچنین در این نشست برای افزایش قدرت خرید بازنشستگان متناسب با تورم و اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار