رئیس شورای تبلیغات بوشهر:
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: استکبار ستیزی عین عقلانیت، لازمه عزت و مقدمه پیشرفت و سعادت است.
کد خبر: ۱۰۰۶۴۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ 03 November 2021

حجت الاسلام یوسف جمالی روز چهارشنبه در آئین نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدرسه دخترانه نجابت بوشهر افزود: آمریکا رژیم استکباری، جنگ افروز، تروریست پرور، مداخله گر، فاسد و انحصار طلب است و استکبار نیز جامع همه این زشتی‌ها، بدی‌ها و شیطنت‌ها است که ستیزه‌گری و مقابله با آن عین عقلانیت است.

وی افزود: مهمترین پیام زنگ استکبار ستیزی این است که راه انقلاب تحول واقعی در مسیر گام دوم انقلاب است که با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ از سوی جوانان درس آموخته مکتب امام (ره)، شکوفا شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به ایثار شهید دانش آموز علی لندی بیان کرد: دانش آموزان امروز این سرزمین با ایثارگری و شجاعت ثابت کردند پا به پای انقلاب آمده اند و گام به گام پیش می‌روند و هیچ گسستی وجود ندارد.

جمالی اضافه کرد: ایثارگری نوجوانانی مانند شهید علی لندی به دشمنان این انقلاب ثابت کرد دانش آموزان امروز ایران اسلامی همان نگاه شهید دانش آموز حسین فهمیده را دارند که برای دفاع از کشور نارنجک به کمر می بندد و خود را به زیر تانک پرتاب می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی عدالت خواهی و ضدیت با استکبار و فساد است و امروز این استکبار ستیزی تحولات و معادلات جهان را برهم زده است.

وی تاکید کرد: عزت و اعتلای امروز نظام جمهوری اسلامی را مدیون خون شهیدان هستیم.

جمالی با اشاره به این سخن رهبر معظم انقلاب در دیدار با برگزارکنندگان کنگره ۲ هزار شهید استان بوشهر که مقاومت در استان به فرهنگ تبدیل شده است اضافه کرد: پیشینه مردمان این استان شهیدانی چون رئیسعلی دلواری و نادر مهدوی‌ها است و امروز نیز سبزپوشانی دارد که اجازه نمی‌دهند دشمن وارد این آب و خاک شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: با توجه به داشتن مردان و زنان انقلابی، غیور، سلحشور و ولایی به عنوان سرمایه‌های زرخیز این استان گذشته را سرمایه و با امید به آینده ای روشن برای اعتلای نظام به پیش می‌رویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مهمترین درسی که وقایع ۱۳ آبان به ما داد این است که می توان چپاول گران و غارتگران را به زباله دان تاریخ انداخت.

علیمراد کرمی افزود: دانش آموزان و دانشجویان شهید با حرکت تاریخی خود در مقابل رژیم ستم شاهی طاغوت ثابت کردند که کرنش، تعظیم و سجده فقط ویژه خداوند و سرفرود آوردن در مقابل دیگران شرک است.

وی ادامه داد: دانش آموزان و دانشجویان شهید این سرزمین به ما آموختند دیوار ظلم و ستم فروریختی و شکستنی است و با ایمان، شهامت و شجاعت می‌توان این دیوار را ویران کرد.

کرمی بیان کرد: تسخیر لانه جاسوسی به دلیل اینکه توانست دست استکبار و استثمار را از کشور قطع کند به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی به عنوان انقلاب دوم نام‌گذاری شد.

وی تاکید کرد: تنها در استان بوشهر ۴۷۱ شهید دانش آموز و ۱۱۱ شهید فرهنگی تقدیم انقلاب اسلامی شده است که همه آنها درس گرفته مکتب ۱۳ آبان بودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار