استفاده ۹۰ درصدی کالا‌های ایرانی در مجتمع گاز پارس جنوبی

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: استفاده ۹۰ درصدی از قطعات و تجهیزات راهبردی شرکت‌های تولید کننده، دانش بنیان و باراول در پالایشگاه‌های سیزده گانه نشانه اعتماد به داخلی‌ها و قطع وابستگی به خارجی هاست.
کد خبر: ۱۱۶۶۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹ 14 May 2024

به گزارش تابناک بوشهر؛ حسن اسعدی بیان کرد: نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پالایش و پتروشیمی فرصت بسیار خوبی برای آشنایی، گسترش سطح تعامل و همکاری دوجانبه با سازندگان ایرانی است.

وی گفت: آنچه امروز در این نمایشگاه عرضه شده است نشان می‌دهد سازندگان و تولید کنندگان داخلی با شتاب هرچه بیشتر به‌سوی تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گام برمی‌دارند و این نشان از عزم و اراده محکم سازندگان در مسیر جهش تولید است.

مدیر پالایشگاه ششم مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: مجتمع گاز پارس جنوبی با رفع تمام سختی‌ها و چالش‌ها در سال گذشته توانست با تکیه بر توان فرزندان ایران زمین بیش از ۱۹۶ میلیارد و ۱۰۹ میلیون مترمکعب گاز را شیرین سازی و به خطوط سراسری تزریق نماید.

اسعدی گفت: متخصصان و کارکنان پالایشگاه ششم پارس جنوبی نیز همگام در جهت پیشرفت و عزت کشور در سال جاری برنامه‌های مهمی در راستای تولید پایدار گاز در دست اجرا دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار