سرکشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به حوزه سلامت دشتستان

در نخسین روز نوروز ۱۴۰۳ رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از بیمارستان شهید گنجی برازجان و اورژانس جاده‌ای قلعه سفید دشتستان بازدید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۳ 21 March 2024

به گزارش تابناک بوشهر، حسن ملکی‌زاده امروز (دوم فروردین ماه) در این بازدید گفت: خدمات دانشگاه علوم پزشکی در نوروز مانند گذشته به‌صورت شبانه‌روزی برقرار است و واحد‌های نظارتی درمانی و بهداشتی از مراکز تحت پوشش خود به‌صورت مستمر بازدید می‌کنند.

وی بیان کرد: ۵۸ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای، شش کمپ نوروزی همراه یک فروند بالگرد اورژانس هوایی، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در استان مستقرند که با توجه به مسافرپذیر بودن استان بوشهر، سختی کارشان در این روز‌ها چند برابر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: ما ۲۴ ساعته در کنار مردم هستیم تا آن‌ها کمترین دغدغه‌ای برای گرفتن خدمات بهداشتی و درمانی نداشته باشند.

معاون درمان دانشگاه، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل دانشگاه، مدیر دفتر پرستاری دانشگاه، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان و رئیس بیمارستان شهید گنجی در این بازدید رئیس دانشگاه را همراهی کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار