اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان بوشهر

رییس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که از ۱۵ شهریورماه سال‌جاری در استان آغاز شده تا ۱۵ مهرماه نیز ادامه دارد.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 17 September 2023

به گزارش تابناک بوشهر، رضا دریس روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس از نحوه عرضه اقلام پر مصرف و مورد نیاز دانش‌آموزان در سطح بازار بازرسی و نظارت بعمل می‌آید.

وی افزود: این طرح با حضور بازرسان اداره کل صمت و با همکاری کارشناسان اتحادیه و تعزیرات حکومتی به منظور بازرسی و نظارت از فروشگاه‌های عرضه‌کننده کیف و کفش، پوشاک مدارس و نوشت افزار به صورت محسوس و نامحسوس انجام می‌شود.

رییس اداره بازرسی و نظارت صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به اجرای قوانین نظام صنفی به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی تاکید کرد: برهمین اساس، نصب برچسب قیمت بر روی تمامی کالا، ارائه فاکتور فروش به مشتریان، استفاده از نوشت‌افزار با موضوع ایرانی اسلامی و سایر موارد از اولویت‌های مهم نظارت و بازرسی در این طرح است.

دریس اعلام کرد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلفات صنفی شامل گرانفروشی و کم فروشی مراتب را از طریق شماره تماس ۱۲۴ یا سامانه ثبت شکایات به نشانی samt.۱۲۴.ir گزارش دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار