ناصر قوامی مشفق از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان همدان در بخش‌های، عکس، گزارش، خبر، یاد داشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک و اینفوگرافیک خبر داد.
کد خبر: ۹۹۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۳ 01 September 2021
ناصر قوامی مشفق از برگزاری هفتمین جشنواره رسانه‌ای «ابوذر» استان همدان در بخش‌های، عکس، گزارش، خبر، یاد داشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ و موشن گرافیک و اینفوگرافیک خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، قوامی در خصوص محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در سال ۱۴۰۰گفت: این جشنواره در حوزه‌های امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع زدایی‌ها و دشمن شناسی برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره رسانه‌ای ابوذر که یاد آور حضرت ابوذر صحابه خاص پیامبر گرامی اسلام و یار بصیر و وفادار حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام است به منظور خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان سازی رسانه‌ای در محور‌های مشخص شده، که توسط سازمان بسیج رسانه استان به صورت دوره سالانه برگزار می‌شود؛ لذا علاقه‌مندان میتوانند آثار تولیدی خود را که مربوط به بازه زمانی (دی ماه ۹۹ تا پایان آبان ماه ۱۴۰۰) میباشد را در پایگاه جشنواره به آدرس www.aboozarhmd.com بارگزاری نمایند.
شرایط شرکت در جشنواره:
تمامی خبرنگاران شاغل یا آزاد که در رسانه‌های سراسری یا غیر سراسری نمایندگی نشریات سراسری یا خبرگزاری‌ها و همچنین پایگاه‌های خبری استان فعالیت دارند می‌توانند در این جشنواره شرکت داشته باشند.

تمامی رسانه‌ها اعم از مکتوب و الکترونیکی باید دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و در سامانه جامع رسانه ثبت شده باشد.

آثار باید به صورت pdf به همراه لینک در سایت جشنواره بارگذاری شود.

متقاضیان می‌توانند حداکثر در سه قالب و در هر قالب تنها با یک اثر شرکت کنند.
موارد زیر توسط دبیرخانه جشنواره پیش یا بعد از داوری رد خواهد شد:

اثر در خارج از بازه زمانی مقرر منتشر شده باشد، اثر در رسانه فاقد مجوز یا بولتن‌های داخلی منتشر شده باشد، با نام مستعار و غیر واقعی منتشر شده باشد، به صورت کامل یا بخشی از آن بدون منبع باشد و اثری که مشخصات درج شده آن درسایت جشنواره با لینک ارسالی مغایرت داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار