دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان در گفتگو با تابناک؛
تابناک-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان با بیان اینکه مشاهده برخی ناهنجاری ها در جامعه از پیش برنامه ریزی شده است گفت: با هجمه های برنامه ریزی شده در حوزه حجاب برخورد می کنیم.
کد خبر: ۹۷۹۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳ 18 July 2021

حجت الاسلام و المسلمین حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک در بندرعباس اظهارداشت: جامعه ما جامعه سالمی است برخی ناهنجاری هایی مانند قمه کشی که توسط برخی دختران مشاهده کردیم در طول تاریخ در جامعه ما وجود نداشته است؛ امروز اگر جاهایی دیده می شود بدانید قطعا و یقینا با نقشه قبلی و طراحی شده است.


وی افزود: یک دختر ایرانی هرگز نمی تواند قمه کشی کند و به خیابان بیاید؛ مطمئن باشید دست هایی در کار است.


حجت الاسلام والمسلمین کریمی تصریح کرد: اصل و اساس حجاب در جامعه ما پذیرفته شده است و بانوان ما عفیفه هستند و نهاد خانواده را هیچ دشمنی نتوانسته است از بین ببرد.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان خاطرنشان کرد: امرور دشمن با تمام توان از طریق رسانه،ماهواده، فضای مجازی و اینترنت کانون خانواده را مورد هجمه قرار داده است و در این مسئله 2 چیز حائز اهمیت است اول حجاب و حیای دختران و دوم غیرت پسران که مورد هدف دشمن برای از بین بردن قرار گرفته است.


وی ادامه داد: دشمن در حال تلاش است که یکی سری از مظاهر منحط فرهنگ خودش را در کشور و فرهنگ اصیل ما نفوذ دهد و یقین بدانید که موفق نخواهد شد چرا که جامعه ما جامعه ای بیدار و آگاه است و دختران ما دارای عفت و حیا هستند و مردان ما دارای غیرت می باشند.


دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان خاطرنشان کرد: خط و مشی اصلی و اساسی ستاد آگاهی سازی ضرورت حجاب و عفاف در جامعه است ما بحث آموزش، تبیین، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه را در دستور کار قرار داده ایم.


وی خاطرنشان کرد: هیچ گاه رویکرد ما در بحث عفاف و حجاب برخورد از روی اجبار نبوده است اما در صورتی که ببینیم با نقشه های از پیش طراحی شده بخواهند به مسئله حجاب ضربه بزنند قطعا مقابله و برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/9063

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار