در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی؛
همزمان با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان لنده نقاط آلوده و جرم خیز پاکسازی شد.
کد خبر: ۹۷۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 05 July 2021
فرمانده انتظامی لنده از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در شهرستان لنده خبر داد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان لنده

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ سرگرد جمشیدی اظهار داشت، این طرح با مشارکت یگان های انتظامی و هماهنگی با مراجع قضایی به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز به مرحله ی اجرا در آمد.

وی افزود ماموران از بازرسی منزل شخصی انواع اقلام ممنوعه ( یک عدد باطوم، ۵ قوطی گاز اشک آور، ۵ دستگاه شوکر برقی، ۲ عدد کلید دست بند، ۲۵ عدد فشنگ ساچمه زنی، ۱ عدد فشنگ جنگی، ۱۰ عدد فشنگ جنگی سلاح، تجهیزات ماهواره ای...، ۳ دستگاه ال ان پی، ۳ دستگاه سوئیچر، ۲ دستگاه فایندر و ۳۷ دست پاسور، یک لیتر الکل، ۲ عدد پنجه پنج بکس، ۳۵۸۲ عدد انواع مواد محترقه، مقدار ۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، مقدار ۱۰۰ گرم مواد از نوع سوخته ی تریاک، دو حقه وافور کشف و ضبط و در این راستا ۳ نفر دستگیر شد.

جمشیدی خاطرنشان کرد؛ در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با خورده فروشان مقدار ۱۷۱ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۱۸ نفر خرده فروش دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و تعداد ۱۰ نفر به کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی لنده در پایان از همکاری مردم صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک به ویژه  در زمینه توزیع مواد مخدر مراتب را به مرکز فوریت های ۱۱۰ پلیس اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار